نجف آباد| ضیافت افطاری با بچه‌های بهزیستی 

مراسم دیدار مدیرکل و شورای معاونین بهزیستی استان اصفهان و معاونین فرمانداری ویژه نجف‌آباد با فرزندان مقیم در خانه‌های کودک و نوجوان شهرستان نجف‌آباد همراه با صرف افطار با این فرزندان برگزار شد.

  به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی نجف‌آباد در این دیدار مدیرکل بهزیستی استان اصفهان ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه مبارک، ضمن گفت وگوی صمیمانه با فرزندان، روند فعالیت‌های تربیتی فرهنگی و تحصیلی آنان را مورد بررسی قرار داد.  

وی نقش خیرین را در ارائه خدمات بهزیستی به جامعه بسیار مهم و اساسی برشمرد و از تلاش اعضا هیات مدیره و خیرین این خانه‌ها تقدیر کرد.

عبدالرضا اسماعیلی معاون اجتماعی بهزیستی استان در این برنامه از برنامه‌های دفتر شبه‌خانواده سخن گفت و اعلام آمادگی کرد که در راستای ارتقا سطح ارائه خدمت به فرزندان مساعدت لازم صورت دهد.  

قناعت کار رئیس اداره بهزیستی نجف آباد در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور مسئولین استان و شهرستان، گزارشی از فعالیت‌های شبه‌خانواده در نجف‌آباد ارائه کرد و از نقش ارزنده خیرین در فعالیت‌های بهزیستی نجف‌آباد سخن گفت.  

گفتنی است میهمانان در ادامه این برنامه از فرزندان و مربیان با اهداء هدایا تقدیر نموده و افطاری خود را در کنار این بچه‌ها صرف نمودند.

کد خبر 36116

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد