ساوجبلاغ | نخستین جلسه ستاد هماهنگی مناسب سازی شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد

روز سه شنبه مورخ ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری اولین جلسه ستاد هماهنگی مناسب سازی شهرستان ساوجبلاغ با حضور مهندس عظیم زاده معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان، ثانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان، مهندس پالیزگیر مسئول دفتر فنی فرمانداری، انعامی کارشناس مسئول مناسب سازی شهرستان، خانم علیزاده معاون توانبخشی اداره بهزیستی شهرستان و اعضاء ستاد مناسب سازی در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز ، در ابتدای جلسه مهندس پالیزگیر ضمن خوش آمد گویی به حاضرین گفت: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر کشور محدودیت های را در برگزاری جلسات داشتیم مقرر گردید در اولین فرصت این جلسه در سال جدید برگزار و برنامه ها و اهداف در سال جدید پیگیری و گزارش عملکرد دستگاه ها در سال ۹۹ در حوزه مناسب سازی بررسی گردد.  
مهندس انعامی نیز ضمن تشکر از دستگاه های اجرایی و اعضاء ستاد در راستای اجرای اهداف و برنامه ها که منجر به کسب عنوان برتر مناسب سازی شهرستان در کشور گردید پیرو جلسه کمیته مناسب سازی گزارشی از اقدامات مناسب سازی شهرستان در سال ۹۹ ایراد نمود.
ثانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ گفت : در سه سال متوالی ۹۶ الی ۹۸ به همت دستگاه های ذیربط خصوصا فرمانداری شهرستان، شهرستان در حوزه مناسب سازی موفق به کسب رتبه برتر و اول در سطح استان و کشور گردید که توسط دبیرخانه ستاد مناسب سازی بهزیستی کشور مورد تقدیر قرار گرفت تا آنجا که شهر هشتگرد به عنوان شهر پایلوت کشوری در حوزه مناسب سازی توسط فرمانداری شهرستان در سال ۹۹ به دبیرخانه ستادکشوری معرفی شد.   

در ادامه بخشدار چندار، شهرداران شهرستان. روسای بنیاد مسکن، اداره گاز و نماینده شرکت عمران شهر جدید به بیان اقدامات خود در حوزه مناسب سازی پرداختند.

در پایان مهندس عظیم زاده ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات و تبریک پیشاپیش عید سعید فطر  در سخنانی اظهار داشت حفظ کرامت افراد ناتوان و خدمت رسانی به این قشر یکی وظایف اصلی ستاد مناسب سازی است.

وی همچنین از زحمات کلیه دستگاه های ذیربط بویژه زحمات شهرداری هشتگرد، بنیاد مسکن و بخشداری‌ چندار درحوزه مناسب سازی تقدیر و تشکر نمود و خواستار افزایش تعامل بیشتر بهزیستی شهرستان با دفتر فنی در حوزه مناسب سازی شد.

مهندس عظیم زاده افزود: می بایستی کارگروهی متشکل از بهزیستی و دفتر فنی فرمانداری جهت رسیدگی به مشکلات مربوطه در حوزه مناسب سازی تشکیل گردد تا اقدامی مناسب تر این حوزه انجام و نتیجه قابل توجهی رخ دهد.

وی از کلیه دستگاه های حاضر خواست تا مکاتبات ارسالی از فرمانداری را در اسرع وقت پاسخ دهند تا در پیشبرد اهداف مناسب سازی اقدام موثری صورت گیرد و تعداد جلسات در این زمینه بیشتر و مثمر ثمر گردد.

عظیم زاده  گفت: واحد مناسب سازی در حوزه عمران شهرداری ها تشکیل و بودجه مربوطه در این امر در نظر گرفته شود و مجموعه فرمانداری نیز در  زمینه دریافت بودجه در نظر حوزه مناسب سازی از مراجع بالادستی در حال پیگیری است.

وی همچنین خواست تا بازدید های میدانی نیز در زمینه مناسب سازی از کلیه دستگاه ها و شهر ها جهت مرتفع نمودن مشکلات مربوطه صورت گیرد.

در پایان پس از تبادل نظر تصمیماتی اتخاذ و مصوب گردید.

کد خبر 36109

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد