برگزاری نشست هماهنگی و برنامه ریزی عید سعید فطر

به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر و جمع آوری وجوهات مردم روزه دار و نیکوکار گیلان برای اقشار تحت پوشش بهزیستی جلسه هماهنگی با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا  جهانبخش معاون هماهنگی موسسات غیردولتی مشارکتهای مردمی و اشتغال گزارشی از روند فعالیت های بهزیستی در زمینه ایران همدل و ضیافت همدلی در رمضان ۱۴۰۰ ارائه دادند و به جمع آوری حدود ۳۰ میلیارد ریال مشارکت نقدی و غیرنقدی اشاره نمودند که با همکاری ادارات بهزیستی و موسسات خیریه تحت نظارت به انجام رسید.
وی در ادامه به نحوه انجام کار و آمادگی ادارات و موسسات خیریه برای دریافت وجوهات فطریه اشاره داشتند و اظهار امیدواری نمودند دریافت وجوهات نسبت به سال گذشته افزایش یابد.
دکتر نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان نیزضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر ، با اشاره به اینکه در سال جاری با تعداد ۱۳۷۱ صندوق و پایگاه بهزیستی گیلان آماده دریافت وجوهات فطریه می باشد و با اظهار خرسندی از رویکرد مردم به کمک اقشار تحت پوشش و نیازمند جامعه برای رفع نیازهای آنان گفتند: امیدوار می باشیم تا آخرین لحظات ماه رمضان مردم کمک های خود را به نیازمندان اختصاص دهند و بیان داشت  در این راستا بهزیستی، تنها واسط بین نیکوکاران و نیازمندان می باشد.
دکتر نحوی نژاد تاکید کردند در تمامی پایگاه ها و صندوق ها می باید پرو تکل های بهداشتی و پیشگیری از بیماریها به خصوص ویروس کرونا رعایت گردد تا افراد حاضر در آن مکانها در امنیت جسمانی قرار گیرند.
وی همچنین همکاری  و تعامل ادارات بهزیستی  و موسسات خیریه تحت نظارت را  با ستاد زکات شهرستانها  را خاطر نشان کردند.
 مدیر کل بهزیستی گیلان در خاتمه بیان داشت به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، بهزیستی گیلان آمادگی دریافت وجوهات فطریه با شماره گیری کد دستوری #۵۰۰*۶۶۵۵*   ازطریق موبایل را دارد.

کد خبر 36097

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد