بهزیستی خراسان‌جنوبی آماده دریافت زکات فطره، کفارات و نذورات/ توزیع بیش از ۱۰ میلیارد ریال سبد غذایی و غذای گرم در ایران همدل

معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگاران گفت: ۳۶۴ پایگاه و ۸۴۰ صندوق در محل مصلی های نماز عید فطر در شهرستان های خراسان جنوبی برای جمع آوری و دریافت الکترونیک وجوه مربوط به فطریه و کفارات مردم نوع دوست استان مستقر خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی «حسن رحیمی» در گفتگو با خبرنگاران  اظهار داشت: سازمان بهزیستی به عنوان یک واسطه میان نیازمندان واقعی، جامعه هدف خود، خیرین و مردم نوع دوست استان همچون سال‌های گذشته آماده دریافت زکات فطره، کفارات و نذورات است.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی خراسان جنوبی بیان کرد: ۳۶۴ پایگاه و ۸۴۰ صندوق در محل مصلی های نماز عید فطر در شهرستان های خراسان جنوبی برای جمع آوری و دریافت الکترونیک وجوه مربوط به فطریه و کفارات مردم خداجو و نوع دوست استان مستقر خواهند شد.

وی با بیان اینکه اداره کل بهزیستی متولی نگهداری و حمایت از افراد دارای معلولیت، ایتام، کودکان زنان سرپرست خانوار و زنان بدسرپرست و آسیب دیدگان اجتماعی است، گفت: همشهریان می توانند جهت سهولت پرداخت زکات فطره و رعایت بهداشت و ضوابط کرونایی از طریق شماره کارت مجازی بانک مرکزی به شماره ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۹۹۳۹۴۴۸ کمک های خود را به جامعه هدف بهزیستی اهدا کنند.

رحیمی با اشاره به اجرای طرح ایران همدل در ماه مبارک رمضان عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح ۲ هزار و ۲۹۰ بسته غذایی به ارزش ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال  و ۱۹هزار و ۵۰۰ پُرس غذای گرم به ارزش سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تا شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان بین جامعه هدف توزیع شده است.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی خراسان جنوبی در پایان در خصوص مبلغ فطریه و کفارات جمع آوری شده در سال گذشته گفت: در ماه مبارک رمضان سال گذشته توسط موسسات خیریه تحت نظارت و مراکز دولتی و غیردولتی بهزیستی استان کمکی بالغ بر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از طرف خیرین و مردم نیکوکار استان جمع آوری شده بود.

کد خبر 36087

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد