پیام تسلیت مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در پی شهادت دختران دانش‌آموز افغانستان

دکتر ولی اله نصر مدیر کل بهزیستی استان اصفهان وقوع انفجار تروریستی در کابل و شهادت و مجروحیت دهها تن از دانش‌آموزان دختر را به ملت شجاع و مقاوم افغانستان تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر ولی اله نصر در پیامی وقوع انفجار تروریستی در کابل و شهادت و مجروحیت دهها تن از دانش‌آموزان دختر را به ملت شجاع و مقاوم افغانستان تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:
                                     انالله و انا الیه راجعون
بیش از شصت نفر از نوجوانان و جوانان افغانستان در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان در اثر انفجاری سهمگین قربانی کینه دشمنان حقیقت و دانائی و نگهبانان ظلمت و تیرگی شدند. بسیاری از مردان و زنان افغانستان که زخم‎های جنگی طولانی را بر سینه دارند چشم انتظار شکوفائی این نوجوانان معصوم بودند تا کشورشان را در شکوه دانائی و خردمندی و صلح و آرامش ببینند.
حقیقت دژخیمان امروز عریان تر از گذشته کینه توزانه به دنبال گسترش ناامنی در منطقه است. این رفتارهای ددمنشانه و به خون کشیدن دخترکان معصوم شیعه مدرسه سیدالشهدای افغانستان، مسیر درست مبارزه انقلاب علیه نظام سلطه جهان و مجاهدت‌های سرداران بزرگ انقلاب همچون شهید گرانقدر حاج قاسم سلیمانی را روشن تر می کند.  اگر این حادثه امروز در کشورهای اروپایی و آمریکایی اتفاق افتاده بود، تمام دنیا با بیانیه و هشتگ و راهپیمایی گوش فلک را کر کرده بود، اما امروز به راحتی از کنار این جنایت رد می‌شوند تا مشخص کنند که نظام استکبار با خوی ددمنشانه خود به دنبال چپاول ملت ها است و در این مسیر از هیچ جنایتی فروگذار نیست.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به همه داغدیدگان این حادثه غم ‎انگیز و محکوم کردن این جنایت هولناک، امیدوارم هر چه زودتر با ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف، عدالت اجتماعی عالم گیر شود.

دکتر ولی اله نصر 

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان

کد خبر 36049

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد