آمادگی بهزیستی استان اردبیل برای دریافت زکات فطریه مردم مومن و روزه دار

دکتر بهزاد ستاری مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از آمادگی بهزیستی استان برای دریافت زکات فطریه، نذورات و کمک های نقدی و غیر نقدی مردم مومن و روزه دار در عید فطر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، دکتر ستاری ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن و روزه دار استان گفت: ادارات، مجتمعات و موسسات خیریه تحت پوشش بهزیستی استان آمادگی دریافت زکات فطر، نذورات و هدایای نقدی و غیر نقدی مردم مومن و روزه دار استان را دارد.

وی یادآورشد : با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیتهای ناشی از آن و همچنین اطلاعیه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا مبنی بر برگزاری نماز عید سعید فطر در تمامی شهرها و روستاها در عید فطر، از استقرار صندوق جمع آوری زکات در محل برگزاری نماز عید فطر خبرداد که نمازگراران می توانند زکات خود را به صندوقها واریز نمایند.

دکتر ستاری با اشاره به اجاری پویش ضیافت همدلی در طول ماه مبارک رمضان در استان از مساعدت و کمک مردم به تامین بسته های غذایی، بهداشتی و...برای خانواده های تحت پوشش تشکر کرد وگفت : بر اساس فتوای مراجع عظام مومنین روزه دار می توانند زکات فطرو اموال خود را به سازمان بهزیستی که متولی امور زنان سرپرست خانوار، کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، افراد معلول و... و. هستند پرداخت نمایند.

مردم خیر و روزه دار استان می توانند کمک های نقدی خود را علاوه بر موسسات خیریه تحت پوشش به شماره کارت ۴۱۶۷-۹۴۶۰ - ۹۵۷۰-۶۳۶۷ با شماره شبای IR۷۵۰۱۰۰۰۰۴۱۷۵۰۳۴۵۴۱۸۷۱۹۱۹ و شماره حساب ۴۱۷۵۰۳۴۵۴۱۸۷۱۹۱۹ نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی به نام مشارکتهای مردمی بهزیستی استان واریز نمایند.

کد خبر 36046

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد