فردیس | آیین تجلیل از روانشناسان بهزیستی شهرستان فردیس

به مناسبت روز روانشناس مراسم تقدیر از روانشناسان و مشاوران اداره بهزیستی شهرستان فردیس با حضور «احمد محمد زاده» رئیس اداره، معاونت پشتیبانی و جمعی از همکاران روانشناس این اداره برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز ، در این مراسم «محمد زاده»به نقش برجسته روانشناسان در حوزه سلامت روان و حوزه سلامت اجتماعی تأکید نمود و گفت: امروزه سلامت اجتماعی بخش عمده ای از سلامت جامعه را تشکیل می دهد که این امراهمیت و جایگاه ویژه خدمت ارزشمندروانشناسان و مشاوران را بیشتر نمایان می کند.  
وی در ادامه افزود: استفاده از ظرفیت علوم روان شناسی را امری ضروری دانست و افزود: پویایی و بالندگی جوامع در گرو سلامت جسمی و روانی آن جامعه است که برای دستیابی  به جامعه ای پویا و با نشاط باید از ظرفیت همه سازمان ها و دستگاه های اجرایی جهت آگاه سازی مردم نسبت به خدمات حوزه روانشناسی، آشنایی با اختلالات روانی و مقابله با آن، ارتقاء سلامت روانی و افزایش نشاط اجتماعی در جامعه استفاده کرد.
گفتنی است در پایان، به پاس قدردانی از زحمات بی شائبه مشاوران بهزیستی شهرستان فردیس در زمینه ارائه خدمات روانشناختی و مشاوره در راستای کاهش استرس و اضطراب ناشی از بیماری کووید ۱۹ بویژه در این برهه خاص و شیوع بیماری کرونا ،با اهداء لوح سپاس تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

کد خبر 36045

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد