چهارمین وآخرین شورای اداری بهزیستی استان کرمان در سال جاری برگزار گردید

به‌ گزارش یزدان کرمان در آستانه عید مبعث پیامبر مهربانیها و به زیستن حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله ، آخرین و چهارمین شورای اداری استان در سال ۹۹ با حضور اعضای این شورا در قالب وبینار برگزار گردید.

طی این نشست که در سالن کنفرانس ستاد بهزیستی استان پیگیری شد ، پس از توصیه ها وطرح دیدگاههای مدیریتی و اداری مدیر کل بهزیستی استان دکتر عباس صادق زاده ؛ روسای شهرستانی اداره های بهزیستی در سراسر استان به طرح نقطه نظرات و مسائل ومشکلات حیطه مسئولیتی خود پرداختند.
ادامه این نشست پس از سخنان ۲۳ رییس شهرستان های استان ،با پلسخگویی و ارائه راهکار توسط معاونین تخصصی و روسای ستادی همراه بود.
در ادامه و در بخش پایانی این همایش نیز عباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی کرمان طی سخنانی با تقدیر از تلاشهای ارزشمند معاونین ، کارشناسان و روسای
ادارات بهزیستی در طول سال جاری ضمن ارایه توصیه های تکمیلی خود در زمینه های مختلف اداری و تشریح وظایف ویژه روسا و مسئولین در شرایط پایان سال مالی و همچنین شرایط ویژه کلی حاکم بر جامعه در آخرین سال فعالیت دولت ؛ بردقت نظر و توجه ویژه همه کارکنان بهزیستی بخصوص مدیران ومسئولین به وظایف قانونی و اجتماعی تاکید نموده و اظهار داشت : وظیفه همه ما این است که بدور از هرگونه حمایت و جانبداری از گروه و یا شخص خاص همه آحاد مردم را به شرکت پر شور در انتخابات آینده دعوت نماییم.
وی با اشاره به اینکه بهزیستی دستگاهی تخصصی و خدمت رسان است گفت : همه ما باید تلاش کنیم تا بتوانیم بهترین خدمت را به جامعه هدف ارائه نماییم و در این صورت است که رضای پروردگار را کسب می نماییم.
صادق زاده اذعان داست : خط قرمز من و همه اعضای شورای معاونین تعلل در خدمت رسانی به جامعه هدف است و در این مورد هیچ گونه قصوری را از هیچ کس نمی پذیرم.
وی همچنین ضمن اشاره به سختی کار همه همکاران بهزیستی خصوصا در شرایط کوئید ۱۹ ،بیان داشت : بنده میدانم که خدمت رسانی در این شرایط چقدر سخت است و شما عزیزان صبورانه و با سعه صدر همه ناملایمات احتمالی را تحمل می نمایید و سعی میکنید که بهترین خدمت را به مردم ارائه کنید و من دست تک تک شما را می بوسم.
شایان ذکر است چهارمین شورای اداری بهزیستی استان کرمان پس از ۱۱ ساعت بحث و مشورت و تبادل اندیشه به کار خود پایان داد

کد خبر 36018

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد