دیر| ۲۵۰۰ بسته کمک معیشتی شورای راهبردی پتروشیمی ها بین مددجویان  بهزیستی توزیع شد

فرماندار شهرستان دیّر از توزیع دو هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی شورای راهبردی پتروشیمی‌ها به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان فرماندار شهرستان دیّر  اظهار داشت: در دو سال گذشته با پیگیری‌هایی که انجام شد، شهرستان دیّر هم همچون دیگر شهرستان‌های جنوب استان، از حوزه مسئولیت‌های اجتماعی شورای راهبردی بهره‌مند شد

وی افزود : با توجه به اینکه بخش عظیمی از کارکنان پتروشیمی‌ها از شهرستان دیّر تأمین می‌شود و از طرفی حجم مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در شهرستان دیّر به نسبت دیگر شهرستان‌ها باید نگاه‌ها به این شهرستان بیشتر باشد

علی حسنی با تقدیر از ورود شورای راهبردی به موضوع کمک‌های مؤمنانه، ادامه داد : در بحث توانمندسازی و فراهم کردن زمینه اشتغال مددجویان هم باید تلاش کنیم این مهم محقق شود

کریم علی حسنی خاطر نشان کرد: با توجه به جمعیت زیاد مددجویان کمیته امداد و بهزیستی شهرستان دیّر انتظار داریم این کمک‌ها مستمر باشد و هم اینکه در بحث هم‌پوشانی همه افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی اتفاق بیفتد

امام جمعه بندر دیّر نیز با بیان  اینکه امروز یکی از نشانه‌های روزه‌داری بحث کمک‌های مؤمنانه است،گفت:اگر روزه‌داری ما این اثر را نداشته باشد که نسبت به درد و آلام مردم بی‌تفاوت باشیم روزه‌دار واقعی نبوده‌ایم.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی افزود : اقدام امروز شورای راهبردی پتروشیمی‌ها مبنی بر توزیع کمک‌های مؤمنانه لبخند شادی بر لبان محرومین و نیازمندان می‌نشاند.

وی اظهار داشت: شهرستان دیّر درگذشته مورد توجه شورای راهبردی نبود و در سال‌های اخیر این عنایت شد که امیدواریم در آینده نسبت به گذشته جبران شود و در زمینه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کمک شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دیّر نیز گفت : خوشبختانه در شهرستان دیّر وفاق خوبی در بحث کمک‌های مؤمنانه بین خیرین و نهادهای مختلف وجود دارد.

محمد کرمی با بیان کرد در سال‌های اخیر کمک‌های خوب و ارشمندی از طرف شورای راهبردی پتروشیمی‌ها در سر فصل‌های مختلف مشاهده می‌کنیم ،در بحث اهدا تبلت دانش‌آموزی و کمک‌های مؤمنانه قدم‌هایی از سوی شورای راهبردی پتروشیمی‌ها برداشته‌ شده که امیدواریم ادامه داشته باشد.

کد خبر 36004

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد