انعقاد تفاهم نامه همکاری مابین هیئت ورزشهای جانبازان و معلولین و اداره کل بهزیستی استان همدان

تفاهم نامه همکاری در جهت توسعه ورزش های همگانی در بین معلولین و مددجویان جامعه هدف بهزیستی با حضور مدیر کل بهزیستی استان، خانم قربانیان مسئول هئیت ورزشی جانبازان ومعلولین، سیاووش رهبر معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی و هما خانجانی مشاور مدیر کل در امور نابینایان منعقد گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مدیر کل بهزیستی با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر و قبولی طاعات و عبادات گفت:کارکنان  اداره کل بهزیستی استان با تمام توان  در ارائه خدمات با کیفیت به جامعه هدف از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کنند.

وی گفت: ارائه خدمات به جامعه هدف فقط بحث مالی نیست باید با تلاش و برنامه ریزی وایده های نو در جهت فعالیت های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی جهت معلولین با ایجاد انگیزه و برنامه های عملیاتی ارامش روحی و روانی را به انها هدیه کنیم  .

مدیر کل بهزیستی استان در ادامه افزود:ما به عنوان مدافعان حقوق معلولین وظیفه داریم بسترها رابرای  خارج کردن معلولین از خانه جهت ایجاد روحیه قوی و ارامش و نشاط برنامه هایی نشاط انگیز و استعدادیابی در هیئت ورزش های معلولین و جانبازان برنامه ریزی کنیم که این برنامه ریزی و ایجاد انگیزه دربین مددجویان جامعه هدف یک امری خداپسندانه است.

مهدی دیناری گفت با توجه به همکاری هیئت ورزشهای جانبازان و معلولین ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی استان در غالب ورزش های همگانی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی می تواند باعث کاهش اسیب های اجتماعی  خانوادگی گردد.

درادامه پروین قربانیان رئیس هیت ورزشهای جانبازان و معلولین گزارشی از اقدامات ارائه شده به مدد جویان رابیان کردند وافزودند: فعالیت هایی در خصوص هئیت ورزشی موجود که بصورت سازمان یافته است و دستورالعملی از طرف ریاست جمهور و شورای انقلاب فرهنگی ابلاغ شده در جهت توسعه و تقویت فعالیت های جانبازان که این هیئت باید توانمند شود.

وی در ادامه گفت : ما بدنبال این هستیم که این دستورالعمل با همکاری اداره کل بهزیستی استان اجرایی گردد وشاهد رشد و ترقی هیئت ورزشهای جامعه معلولین و وجانبازان استان در کلیه رشتهای ورزشی در سطح کشوری و ملی باشیم.

مدیر کل بهزیستی استان در پایان این جلسه ضمن ابراز خرسندی از انعقاد تفاهم نامه همکاری گفت: بانوان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند و انتظار داریم در همدان سهم خود را از ورزش پیگیری کنندو استفاده ازظرفیت بانوان در تمامی عرصه های ورزش و جوانان نقش مهمی در توسعه و تقویت ورزشهای جانبازان و معلولین دارد و  همدان نیز از توانمندی بسیار خوبی در این حوزه برخوردار می باشد.

کد خبر 35999

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد