آران و بیدگل| همه با هم در پویش ضیافت همدلی 

همزمان با ماه مبارک رمضان، پویش ضیافت همدلی با هدف جلب حداکثری مشارکت‌های مردمی در راستای ارتقای سطح زندگی مددجویان با بهره‌مندی از کمک های مردمی و موسسات خیریه در حال اجراست.

حیدر ایمانیان رییس اداره بهزیستی شهرستان آران وبیدگل با اعلام این خبر افزود: در ماه رمضان امسال و همزمان با لیالی قدر ۱۷۰۰ پرس غذای گرم به ارزش بیش از چهار صد میلیون ریال بین مددجویان تحت پوشش این اداره توزیع شد.
همچنین ۶۵ بسته مواد غذایی به ارزش  هر بسته سه میلیون ریال از سوی مرکز مثبت زندگی کد ۷۲۴۶ درب منزل جامعه هدف تحویل شد.
تحویل ۱۰۰ بن مواد غذایی به ارزش هر بن دو میلیون ریال و توزیع ۱۵۰ پرس غذای افطاری، از خدمات انجام شده از سوی موسسه خیریه حضرت امیرالمومنین (ع) بوده است.
رییس اداره بهزیستی آران و بیدگل افزود:  امسال و در ابتدای ماه مبارک رمضان، مردم نیکوکار و مومن شهرستان آران وبیدگل، مبلغ پنجاه میلیون ریال کفاره روزه به این اداره پرداخت نمودند که تمامی این مبلغ صرف تهیه ۵۰۰ بسته نان خشک محلی وتوزیع بین خانواده های تحت پوشش شد.
حیدر ایمانیان با تشکر و قدردانی از خیرین و نیکوکاران  و همه مردم دلسوز و نوعدوست شهرستان ابراز داشت: نیکوکاران بزرگوار شهرستان می توانند کمک های خود را مستقیما به شماره حساب مشارکت های مردمی شهرستان به شماره ۴۱۶۱۰۳۴۵۴۱۶۶۱۱۲۶ و یا با شماره گیری کد دستوری  #4*2*2002*6655* واریز نمایند.

کد خبر 35995

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد