کاشان| مددجویان نخبه بهزیستی میهمان افطاری نماینده مقام معظم رهبری 

مددجویان نخبه و مدال آور کشوری بهزیستی شهرستان کاشان، میهمان ضیافت افطاری نماینده مقام معظم رهبری در مصلای بقیه الله(عج) بودند.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی در این مراسم که با رعایت پروتکل های بهداشتی در مصلای بقیة الله(عج)  کاشان برگزار شد به افتخارات مددجویان بهزیستی در عرصه های مختلف ورزشی اشاره کرد و گفت: همانطور که یک فرد دارای معلولیت، با نداشتن چشم ده‌ها افتخار ورزشی برای کشور رقم می زند، قطعا در دیگر عرصه های جامعه نیز می تواند تاثیر گذار باشد.
وی با تاکید بر اقدام جدی برای رفع مشکلات اشتغال معلولان بهزیستی، افزود: مسئولان بهزیستی باید با ایجاد کارگروه ویژه و پرداخت تسهیلات مناسب  نسبت به رفع مشکل اشتغال مددجویان بهزیستی کاشان اقدام جدی تری به عمل آورند.
 عضوخبرگان رهبری با قدردانی از موسسه توانبخشی خیریه هاجر کاشان در توانمند سازی معلولان جسمی و حرکتی، ادامه داد: فعالیت مددجویان این موسسه در کارگاه های چرم دوزی، قلم زنی، خیاطی، گل های زینتی و کارهای بسیار ظریف با هدف اشتغال زایی و درآمدزایی کار ارزشمندی است که باید با همکاری خیرین الگوی دیگر موسسات توانبشخی کشور قرار گیرد.
وی با تاکید بر اینکه رئیس اداره بهزیستی کاشان نسبت به شناساسی خیرین در توانمندسازی معلولان جسمی و ذهنی تلاش بیشتری به عمل بیاورد، گفت: اداره بهزیستی شهرستان کاشان با تشکیل اتاق فکر هرچه زودتر زمینه توانمندسازی معلولان جسمی و ذهنی را بیش از پیش فراهم نماید. 
در این مراسم متقی نژاد، معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان نیز با ارائه گزارشی به عموم فعالیت های بهزیستی شهرستان اشاره کرد و بصورت ویژه در خصوص عملکرد خوب نابینایان کاشانی در حوزه ی ورزش گلبال گفت: شاکله ی اصلی تیم گلبال استان اصفهان را نابینایان کاشانی به خود اختصاص داده اند وکاشان تنها شهرستان استان است که در تیم ملی گلبال نماینده دارد و مابقی افراد این تیم از مراکز استان می باشند. این نماینده کسی نیست جز محمد سرنجی یکی از دهها نخبه ی پرتلاش و موفق جامعه هدف بهزیستی کاشان که افتخارات بزرگی نظیر دو بار قهرمانی بازیهای آسیایی، سه بار قهرمانی جام ملتهای آسیا و مقام سومی جام جهانی در رشته ی گلبال به همراه تیم ملی  را در کارنامه ی درخشان خود دارد.
در پایان مراسم پس از تجلیل و قدردانی از نخبگان و مدال آوران ورزشی و اقامه نماز جماعت مغرب و عشا به امامت آیت الله سلیمانی، همگی در ضیافت افطاری که از طرف نماینده مقام معظم رهبری در کاشان تدارک دیده شده بود، شرکت کردند.

کد خبر 35993

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد