شاهین شهر و میمه| دیدار مدیر کل بهزیستی استان اصفهان با پرسنل بهزیستی شاهین شهر 

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان به همراه جمعی از اعضای شواری معاونین میهمان پرسنل اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه بودند. 

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه، محمد حسین قربانی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه در ابتدا ضمن عرض خیر مقدم،گزارشی از فعالیت های حوزه های مختلف ارائه نمود .
قربانی ضمن اشاره به افتتاح ساختمان جدید خانه کودک و نوجوان فرزانگان شهر گز در خصوص مراحل ساخت و تکمیل ساختمان جدید خانه کودک و نوجوان مهر هدی نیز توضیحاتی ارائه نمود و نوید داد که در هفته بهزیستی این ساختمان نیز برای کودکان  شاهین شهر افتتاح و به بهره برداری برسد. 
وی خاطر نشان نمود: با پیگیری های انجام شده یک دستگاه اتوبوس در شهر شاهین شهر جهت معلولین و جانبازان مناسب سازی شده که در جابجایی این عزیزان در مسیر شاهین شهر به اصفهان و بالعکس خدمات رسانی نماید و همچنین یک آموزشگاه رانندگی در شاهین شهر با کسب مجوز های لازم، به ارائه آموزش و برگزاری آزمون های مربوط به صدور گواهینامه رانندگی معلولین می پردازد. 
سرپرست اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به پیگیری صورت گرفته در شهرداری شاهین شهر، مقرر گردیده تا این شهر به عنوان شهر بدون مانع به استانداری اصفهان معرفی گردد تا در خصوص رفع موانع مناسب سازی اقدامات لازم صورت پذیرد.
قربانی با اشاره به وضعیت پرسنل شاغل در مجتمع خدمات بهزیستی شهر میمه، تخصیص نیروی انسانی برای این بخش را از مدیر کل درخواست نمود . 
در ادامه ولی الله نصر مدیر کل بهزیستی استان اصفهان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های پرسنل اداره بهزیستی شهرستان، گفت: شهرستان شاهین شهر و میمه یکی از شهرستان های مهاجر پذیر استان است که به همین دلیل با گستردگی اقوام و تنوع مسائل اجتماعی روبرو است. همین تنوع مسائل اجتماعی، آسیب های اجتماعی شهرستان را متنوع تر کرده است و باید با گسترش خدمات اجتماعی و آموزش های مرتبط در سطح محلات، گام های موثری در راستای کاهش و مدیریت این آسیب ها انجام داد. 
درپایان دکتر ضمن ملاقات با همکاران شاغل دربهزیستی نقطه نظرات و پیشنهادات آنها را شنید و به پاسخ پرسش های مطروحه پرداخت و در ملاقات عمومی با مددجویان تحت پوشش بهزیستی شاهین شهر و میمه به درخواست های آنها رسیدگی نمود.

 

کد خبر 35990

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد