نشست هم اندیشی کانون کلینیک های مددکاری و خانه های شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی استان

مدیرکل بهزیستی گیلان بر لزوم و اهمیت انسجام کلینیک ها و ارتباط مستمر با سایر مراکز و موسسات درون و برون سازمانی از جمله خانه های شبانه روزی به منظور برون رفت از مشکلات مستلزم خدمات مددکارانه تاکید نمودند.

صبح روز بیستم اردیبهشت ماه نشست هم اندیشی کانون کلینیک های مددکاری و خانه های شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی استان با حضور دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان و مشارکت فعال جمعی از نمایندگان کانون و موسسات برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی گیلان ضمن برشمردن نقش و اهمیت کلینیک های مددکاری در ارائه خدمات به جامعه هدف، بر لزوم و اهمیت انسجام کلینیک ها و ارتباط مستمر با سایر مراکز و موسسات درون و برون سازمانی از جمله خانه های شبانه روزی به منظور برون رفت از مشکلات مستلزم خدمات مددکارانه تاکید نمودند.

سپس نمایندگان کلینیک های مددکاری و خانه های شبانه روزی و سایر اعضاء ضمن بیان مشکلات، چالش های اجرایی و راهکارهای پیشنهادی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در پایان دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی استان و دکتر رضا جعفری معاونت امور اجتماعی ضمن قول هرگونه مساعدت در راستای پیشبرد اهداف سازمانی و بهبود روند ارائه خدمات به گروه هدف از سوی موسسات و کلینیک ها ، به ارائه پیشنهادات ارتقایی پرداختند و مقرر شد تعاملات درون و برون سازمانی در اسرع وقت در راستای رفع مشکلات موجود با مشارکت صاحبان فرایند صورت پذیرد و نمایندگان حاضر در جلسه لیستی از خدمات پیشنهادی خود را به منظور برنامه ریزی های آتی ارائه نمایند.

کد خبر 35983

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد