شیروان|پرداخت ۶۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال برای مددجویان تحت پوشش

رئیس اداره بهزیستی شیروان از پرداخت ۶۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال برای مددجویان تحت پوشش در سال گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، علی اکبرآرام  از پرداخت ۶۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال برای مددجویان تحت پوشش در سال گذشته خبر داد و گفت: در سال گذشته ۶۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی برای مددجویان و توانخواهان تحت پوشش جذب و پرداخت شد.

وی بااشاره به ایجاد بیش از ۱۳۰ شغل در شهرستان شیروان، افزود: طبق توافقاتی که در کارگره اشتغال و بانکهای عامل داشتیم به ازای هر شغل مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است که در شهرستان شیروان تعداد ۱۳۰ شغل در زمینه های دامداری، کارگاه خیاطی، آرایشگری، سوپر مارکت و ... برای مددجویان حوزه توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری ایجاد شد.

رئیس اداره بهزیستی شیروان تصریح کرد:  زنان سرپرست خانوار از اولویت های اصلی ایجاد اشتغال بوده و براساس تفاهم نامه های فی مابین با سازمان فنی و حرفه ای آموزش های لازم در مراکز فنی و حرفه ای را گذرانده و پس از اخذ گواهینامه جهت دریافت تسهیلات معرفی می شوند.

وی در پایان افزود: تعهدات شهرستان شیروان برای سال گذشته در زمینه ایجاد و ثبت اشتغال در سامانه رصد تعداد ۱۰۳ شغل بود که با تلاش همکاران تعداد ۱۳۰ شغل برای مددجویان در این سامانه ثبت گردید.

کد خبر 35969

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد