بازدید مدیرکل بهزیستی گیلان از مرکز نگهداری ، درمان و کاهش آسیب ( ماده ۱۶ )

دکتر حسین نحوی نژاد ضمن بازدید از بخش های مختلف و بررسی پروتکل های بهداشتی بیان داشت : بالا بردن سطح کیفیت خدمات از اهداف اصلی ماست .

صبح روز نوزدهم اردیبهشت ماه دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان باتفاق معاون امور پیشگری ، رئیس اداره حراست ، مسئول بازرسی و نمایندگانی از نیروی انتظامی ، دادگستری و ستاد مبارزه با مواد مخدر استان از مرکز نگهداری ، درمان و کاهش آسیب ( ماده 16 ) به منظور بررسی وضعیت بازدید شد

وی افزود: : ماهیت مراکز ماده 16 برای آن دسته از معتادین متجاهری است که داوطلب ترک و حضور در مراکز نبوده و معرف نیز نداشته و در خیابان‌ها رها شده‌اند.

 دکتر حسین نحوی نژاد ضمن تاکید بر لزوم پیگیری جدی امور بیماران مرکز ،  آموزش آنها را برای افزایش کارایی و طی نمودن روند بهبودی امری ضروری دانست.

وی ادامه داد: پیشنهاد ما آن است که سعی کنیم این افراد را با تشویق اطلاع رسانی و با ارتقا آگاهی به سمت ترک آگاهانه پیش ببریم.

دکتر نحوی نژاد تصریح کرد: معتادان حاضر در مراکز ماده 16 متجاهر بوده و پیگیری پرونده آنان نیاز به حکم قضایی دارد به همین دلیل در صدد آن هستیم که این افراد را با همکاری قوه قضاییه و اخذ اجازه از دادگاه‌ها به سمت «درمان دادگاه مدار» پیش ببریم.

کد خبر 35913

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد