یکی از مهمترین اقدامات در تسریع صدور مجوزها آماده سازی زیرساخت ها و استفاده از ظرفیت دولت الکترونیک است

دکتر رحیمیان رئیس شورای استانی نظام روانشناسی استان با علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان دکتر رحیمیان رئیس شورای استانی نظام روانشناسی استان با علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان دیدار کرد .

این دیدار با برگزاری جلسه ی با موضوع تسریع در روند ساز و کار صدور مجوز برای پروانه مشاوره فردی برای متقاضیان تاسیس مرکز مشاوره در محل اتاق معاونت توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان انجام شد .

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان در ابتدای این جلسه با آرزوی قبولی طاعات و عبادت اعضاء جلسه و خیر مقدم به جناب آقای دکتر رحیمیان ابراز داشتند : تجمع مسائل ، مشکلات و پیشنهادات و رفع موازی کاری فی مابین نظام روانشناسی و بهزیستی حاصل به نتیجه ی جز ارتقاء سطح خدمات و رضایت مندی جامعه هدف نخواهد شد .

ایشان در ادامه بیماری کرونا را قبل از یک بیماری جسمی بیماری روانی دانسته و افزودند : در ایام کرونا جایگاه رشته های خدمات انسانی ، یاری گر و یاری دهند بیش از پیش برای همگان ثابت شد و در هر موج از این بیماری زمانی که مسائل روانی اجتماعی کنترل شد توانستیم شیوع بیماری را نیز کنترل نمایم .

ایزدپور یکی از مهمترین اقدامات در تسریع صدور مجوز به مراکز را آماده سازی زیرساخت های این امر برشمرده و اظهار داشتند : استفاده از ظرفیت فضای مجازی و دولت الکترونیک می تواند در تحقق این کار موثر به فایده باشد .

مدیرکل بهزیستی استان تصریح کرد : یکی از مباحث مهم در تسریع صدور مجوز ها در تاسیس مراکز باید ارائه خدمات مطلوب به آحاد جامعه و جامعه هدف قرار گیرد نه تعداد مراکز در استان ، در عرصه خدمت رسانی موفق کسانی هستند که خدمات مطلوبتر و در نتیجه رضایت مندی ارباب رجوع را کسب می نمایند .

ایشان در پایان : ضمن اعلام آمادگی پیرامون برگزاری جلسات مستمر با نظام روانشناسی استان افزودند : نیاز است به هنگام مراجعه متقاضیان و اعلام آمادگی جهت تاسیس مراکز ، مشاوره و راهنمایی از طریق کارشناسان مربوط انجام شود و در نهایت حضور و فعالیت در این عرصه با خود افراد است .

دکتر رحیمیان رئیس نظام روانشناسی استان در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل و معاونت توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان سمنان اظهار داشتند : همکاری نظام روانشناسی استان با بهزیستی در یالاترین سطح خود است و این همکاری باعث ارتقاء خدمات شده است .

رئیس نظام روانشناسی استان ضمن اعلام آمادگی در خصوص  برگزاری جلسات مستمر در خصوص تسریع در صدور مجوز مراکز مشاوره ،  خواستار بررسی مشکلات و مسائل در این حوزه در سطح کارشناسی شدند .

در ادامه برخی مسائل و مشکلات در خصوص دستور کار جلسه مطرح و پیشنهادتی ارائه و مورد بررسی قرار گرفت .

کد خبر 35912

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد