شهرقدس| تعامل اورژانس اجتماعی با هسته مشاوره آموزش و پرورش 

حمایت کارشناسان مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان قدس از دانش آموزان تحت پوشش این مرکز در راستای جلوگیری از افت تحصیلی از طریق تعامل مستمر و دو جانبه با هسته مشاوره آموزش و پرورش صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مسئول   اورژانس اجتماعی شهرستان از تعامل با هسته مشاوره آموزش و پرورش دانش آموزان تحت پوشش این مرکز خبر داد.

زینب نژاد مقدم در ادامه بیان داشت: با توجه به محدودیت های ایجاد شده در راستای آموزش تحصیلی کودکان به علت بیماری کرونا و لزوم بهره مندی دانش آموزان از خدمات مجازی و همچنین اثرات منفی  ناکارآمد کودک آزاری و فشارهای روانی ناشی از اختلافات خانوادگی بر میزان عملکرد و نهایتا افت تحصیلی کودکان، این مرکز از طریق پیگیری و رصد شرایط کودکان دانش آموز نیازمند دریافت  خدمات مشاوره تحصیلی از ارجاع ۸ دانش آموز  شناسایی و تعامل با هسته مشاوره آموزش و پرورش صورت گرفت.

وی در این خصوص بیان داشت: با هدف ارتقا عملکرد درسی و ارجاع ۸ دانش آموز به هسته مشاوره آموزش و پرورش این شهرستان در بازه دو ماهه اول سال ۱۴۰۰ و در ادامه از تعامل بسیار مناسب هسته مشاوره آموزش و پرورش این شهرستان در راستای هم افزایی این دو نهاد تشکر و قدردانی نمود.

کد خبر 35895

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد