زاوه | پیگیری مناسب‌سازی اماکن دولتی و عمومی روستاهای زاوه

رئیس بهزیستی زاوه گفت: به منظور ارائه راهکار های مناسب به منظور مناسب سازی روستاهای شهرستان و خدمت رسانی بهتر به معلولین شهرستان، جلسه ای با مسئولین مراکز مثبت زندگی برگزار شد .

نازنین عجمیان اظهار داشت: در این جلسه در زمینه وظایف مراکز مثبت زندگی و راه‌های‌ خدمت‌رسانی مناسب به معلولین بررسی و بر تسهیل و روان‌سازی خدمات تأکید کرد.

وی همچنین گفت : در این جلسه از مسئولین مراکز مثبت زندگی خواسته شد تا با رایزنی با دهیاران روستا های شهرستان، نسبت به مناسب‌سازی ساختمان دهیاری‌ها و سایر اماکن دولتی مانند خانه‌ی بهداشت، مخابرات، مسجد و حسینیه‌های روستاها اقدامات لازم را انجام داده و در اولین فرصت گزارش عملکرد مناسب‌سازی انجام شده را به بهزیستی اعلام دارند .

رئیس بهزیستی زاوه ضمن اشاره به این که بیش از ۸۰ در صد جمعیت شهرستان زاوه در ۷۲ روستای این شهرستان زندگی می‌کنند گفت: در این شهرستان ۴ مرکز مثبت زندگی تاسیس و سعی شده است با جانمایی مناسب مرکز، دسترسی مددجویان روستا ها به خدمات سازمان بهزیستی فراهم شود.

وی از اختصاص ۷۵۰ میلیون ریال اعتبار جهت مناسب سازی سرویس بهداشتی و حمام مددجویی از ابتدای سال ۱۴۰۰ به این شهرستان خبر داد و گفت: با پیگیری کارشناس مسئول مناسب سازی شهرستان سعی شده است این مبلغ در کمترین زمان ممکن جهت بهره برداری در اختیار مددجو قرار گیرد.

کد خبر 35889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد