خواف | تولید ۶۰ هزار ماسک بهداشتی توسط یک گروه همیار بهزیستی خواف

یک شرکت معدنی در خواف، امکانات تولید ماسک برای مصارف بهداشتی را برای یک گروه همیار تحت پوشش بهزیستی فراهم کرده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خواف، این شرکت در راستای اشتغال و حمایت از جامعه هدف بهزیستی، مواد اولیه تولید ۶۰ هزار ماسک بهداشتی شامل لایکو، طاقه و کش را به صورت رایگان در اختیار گروه همیار متشکل از زنان سرپرست خانوار بهزیستی می‌گذارد.

این گزارش می‌افزاید: این شرکت، ماسک‌های تولید شده‌ی این گروه همیار را جهت استفاده پرسنل شرکت، خانواده‌های آنان، جامعه هدف بهزیستی و سایر نهادهای حمایتی شهرستان، به قیمت روز از آنها خریداری می‌کند.

این گزارش اضافه می‌کند: این شرکت معدنی تا کنون کمک‌های زیادی شامل سبد غذایی به مددجویان نیازمند بهزیستی اهدا کرده‌اند اما نگاه ویژه‌ی آنها به بحث اشتغال و خودکفایی مددجویان بوده که باعث ارائه‌ی طرح‌ها و پیشنهادات زیادی در این زمینه به جامعه هدف شده است.

گزارش روابط عمومی بهزیستی خواف می‌افزاید: در یکی از این طرح‌ها قرار شده یک شرکت، زمینه اشتغال چندین مددجو را در یک طرح تولید آب مقطر فراهم کند.

این تولیدات جهت مصرف ماشین‌آلات شرکت مذکور مورد استفاده دارد و تضمین خرید محصول نیز بر عهده‌ی شرکت است.

گزارش روابط عمومی بهزیستی خواف یادآور می‌شود: این نگاه مثبت به اشتغال مددجویان می‌تواند الگویی برای سایر شرکت‌ها و سازمان‌های غیر دولتی که در زمینه‌ی توانمندسازی مددجویان بهزیستی فعالیت دارند باشد.

کد خبر 35880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد