رباط کریم| توزیع اقلام غذایی 

هفتاد بسته گوشت گرم و یک تن برنج در راستای ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان توسط حوزه مشارکتهای مردمی و موسسات خیریه بهزیستی رباط کریم توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان رباط کریم از اجرای برنامه های حمایتی ضیافت همدلی در محلات حاشیه شهر نصیر شهر با مشارکت موسسات خیریه و همکاری واحد مشارکتهای مردمی توسط خیرین و معاونت مشارکتهای مردمی شهرستان در مرکز مثبت زندگی ۷۵۶ با مدیریت برزگر بین ۷۰ خانوار از مددجویان واحد های توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری این مرکز خبر داد.

بهادر مهکی افزود: ۷۰ سبد کالا هر بسته سه کیلو گوشت گرم به ارزش تقریبی هر بسته ۴۰۰ هزارتومن بوده است و همچنین یک تن برنج بین مددجویان شهرستان رباط کریم و بهارستان توزیع گردید.

مهکی ضمن تاکید بر تعداد بالای جامعه هدف سازمان بهزیستی در شهرستان و لزوم حمایت بیشتر گفت: در تمامی سالهای اخیر موسسات غیردولتی و خیریه دوشادوش همکاران حوزه مشارکتهای مردمی در جهت نیازهای مددجویان و معلولین تلاش نموده اند.  

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رباط کریم در ادامه با بیان اینکه از ابتدای سال در مناسبتهای گوناگون بسته های معیشتی تهیه و توزیع شده است گفت: بدلیل مشکلات موجود و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی توزیع بسته ها توسط موسسه شرکت توسعه شهردر چندین مرحله انجام شده و تا پایان ماه مبارک نیز ادامه دارد.  

کد خبر 35858

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد