شهرری| تحویل دو دستگاه ویلچر برقی به مددجویان ضایعه نخاعی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ری از تحویل دو دستگاه ویلچر برقی با تمام تجهیزات به دو مددجوی ضایعه نخاعی زیر پوشش بهزیستی شهرری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری بسیج، محمد رضایی اصل گفت: دودستگاه ویلچر برقی تمام تجهیزات به دوخانواده مددجوی ضایعه نخاعی  تحت پوشش بهزیستی شهرری تحویل داده شد. این ویلچرها هرکدام به قیمت سیصد و پنجاه میلیون ریال و در مجموع هفتصد میلیون ریال با هماهنگی و همراهی معاونت مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان ری  تهیه و به مددجویان تحویل شد.     

معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی ری هم در این رابطه  اظهار داشت: در هفته گذشته دویست و سی  میلیون ریال ازسوی خیرین به حساب مددجویان زیر پوشش بهزیستی شهرستان ری واریز شد. همچنین مبلغ  یکصد و ۳۴ میلیون ریال از طریق اسناد مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهرری به عنوان کمکهای معیشتی به  خانواده های نیازمند و تحت پوشش اهدا شد.

گفتنی است؛ که از ابتدای ماه رمضان در پویش ایران همدل به غیر از هزار سبد کالایی که هفته اول ماه رمضان توزیع شد در هفته گذشته نیز یکهزار و دویست کیلوگرم گوشت بین خانواده های مددجو توزیع شد که به هر خانواده بین دو تا سه کیلوگرم گوشت تازه تحویل داده شد.

کد خبر 35857

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد