پارسیان | توزیع بسته های معیشتی در شهرستان پارسیان

همزمان با ماه مبارک رمضان تعداد ۱۰۰بسته معیشتی ین مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان توزیع گردید .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ محمدرضا عباسی رییس اداره بهزیستی شهرستان پارسیان با بیان اجرای طرح ایران همدل در قالب پویش ضیافت همدلی در شهرستان از جمع آوری و توزیع بسته های معیشتی در بین مددجویان تحت پوشش اعلام نمود : این بسته ها به ارزش هر بسته 4 میلیون و 500 هزار ریال و شامل : برنج ،روغن ،شکر،قند ،سویا ،ماکارونی،رب گوجه ،تن ماهی و عدس بود که با همکاری خیرین شهرستان تهیه و بین مددجویان توزیع شد .

وی افزود : همچنین ۲۱کارت هدیه 3 میلیون و 5 میلیون ریالی کمک هزینه معیشتی با همکاری انجمن خیریه بین مددجویان و معلولین توزیع گردید .

عباسی در ادامه متذکر شد این بسته ها ، جدای از بسته های حمایتی توزیع شده توسط موسسات خیریه داری مجوز از بهزیستی شهرستان  می باشد که بدلیل اینکه جمع آوری و توزیع،  توسط موسسات در حال حاضر نیز ادامه دارد ، آمار کلی پس از اتمام توزیع اعلام خواهد شد.

رییس اداره بهزیستی شهرستان پارسیان در پایان از تمامی خیرین و نیکوکاران شهرستان و همچنین موسسات خیریه که همواره همدل و همراه با این اداره جهت رفع نیازمندیهای معلولین ، محرومین و زنان سرپرست خانوار می باشند تشکر و قدردانی نمود.

کد خبر 35850

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد