پیشوا| پویش ادامه دارضیافت همدلی در قالب ایران همدل 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پیشوا از اجرای مرحله دوم پویش ضیافت همدلی در قالب  ایران همدل ویژه ماه مبارک رمضان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، نجمه اسماعیلی در این رابطه اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان به همت حوزه مشارکت های مردمی، خیرین نیک اندیش با برگزاری پویش سراسری ضیافت همدلی در قالب ایران همدل با هدف کمک به  نیازمندان و جامعه هدف بهزیستی، مرحله دوم این ضیافت را برگزار کردند.

اسماعیلی افزود: در این مرحله دویست و ۷۰ سبد کالا به ارزش هفت میلیون ریال، بیست بسته ماسک و اقلام بهداشتی به ارزش ده میلیون ریال، بین نیازمندان تحت پوشش توزیع شد.  

رئیس اداره بهزیستی ادامه داد: اهدای یک دستگاه ماشین لباسشویی، دو تخته فرش و ده دست لباس به ارزش نود و هفت میلیون ریال از دیگر اقداماتی است که در مرحله دوم پویش ضیافت همدلی به همت خیرین انجام شد.

وی ادامه داد: همچنین مرکز مثبت زندگی نیکان آوش در مرحله دوم پویش سراسری ایران همدل تعداد ۳۳ پرس غذای گرم، ۱۵ کیلو گوشت گرم گوسفندی و دو دستگاه تلفن همراه بین مددجویان نیازمند توزیع کرد.  

اسماعیلی با اشاره به نقش تاثیر گذار خیرین نیک اندیش در پویش ضیافت همدلی و ضمن قدردانی از ایشان، همکاران حوزه مشارکت های مردمی و مرکز مثبت زندگی نیکان آوش، خواستار ادامه این خدمت رسانی تا پایان ماه مبارک رمضان شد.

کد خبر 35824

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد