توزیع روزانه ۲۰۰ پرس غذای گرم بین خانواده های تحت پوشش بهزیستی استان

دکتر بهزاد ستاری مدیرکل بهزیستی استان از توزیع روزانه ۲۰۰ پرس غذای گرم بین خانواده های تحت پوشش بهزیستی در ایام ماه مبارک رمضان توسط یکی از خیرین استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، دکتر ستاری مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به اجرای پویش ضیافت همدلی در استان از توزیع روزانه ۲۰۰ پرس غذای گرم توسط یکی از خیرین شهرستان اردبیل خبر داد.

دکتر ستاری گفت : در راستای اجرای پویش ضیافت همدلی و کمک به رفع نیازمندی خانواده های تحت پوشش و بهره مندی از پتانسیل خیرین استان، بهزیستی استان تمهیدات و تعامل لازم را با خیرین استان برقرار کرده است تا با استفاده از ظرفیت این عزیزان بخشی از نیاز های جامعه در زمینه بسته غذایی، بهداشتی، غذای گرم و... و. بر طرف نماید.

وی افزود : بهزیستی استان با مشارکت موسسات خیریه در طول ماه مبارک رمضان پویش ضیافت همدلی را در سراسر استان اجرا می نماید فلذا هم استانیهای عزیز و مردم مومن روزه دار می توانند کمکهای نقدی و غیر نقدی خود را به موسسات خیریه تحت پوشش بهزیستی استان، اداره ها و مجتمع های بهزیستی در شهرستانهای استان تحویل نمایند.

این مسئول اضافه کرد: مردم نوعدوست و خیر استان می توانند کمکهای نقدی خود را از طریق کد دستوری #۱۴* شماره حساب ۴۱۷۵۰۳۴۵۴۱۸۷۱۹۱۹ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۹۴۶۰۴۱۶۷ و شماره شبای ۷۵۰۱۰۰۰۰۴۱۷۵۰۳۴۵۴۱۸۷۱۹۱۹IR  نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران واریز نمایند.

کد خبر 35812

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد