کاشان| برگزاری پویش ملی تاب آوری اجتماعی

معاون مدیرکل بهزیستی استان و رئیس اداره بهزیستی کاشان گفت: پویش ملی تاب آوری اجتماعی با تاکید بر رفتارهای همدلانه، پیشگیری از خشونت و ارتقای سلامت اجتماعی همزمان با سراسر کشور در کاشان نیز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان کاشان، متقی نژاد با اعلام این خبر افزود: در این پویش کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از خشونت و تاب آوری با هدف آموزش جمعیت‌های عمومی شامل کودکان، نوجوانان، جوانان، والدین و غیره در بازه زمانی تعیین شده در فضای مجازی برگزار شد. 
 وی گفت: هدف از برگزاری این پویش، اطلاع رسانی و آگاه سازی به عموم جامعه بود و مطالعه‌های متعدد نشان داده است که یکی از عوامل محافظ بسیار موثر و قوی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تاب آوری می‌باشد.

متقی نژاد خاطر نشان کرد: بر همین اساس بهزیستی شهرستان کاشان با همکاری جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی آوای مهربانی کاشان، با هدف آگاه‌سازی، اطلاع‌رسانی و حساس سازی عموم جامعه اقدام به طراحی و برگزاری پویش تاب‌آوری با تاکید بر رفتار همدلانه و پیشگیری از خشونت و مدیریت خشم نمود و از طریق آموزش و یادگیری افزایش رفتارهای تاب آورانه به توزیع اقلام آموزشی اقدام کرد.
وی اضافه کرد: برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از خشونت و افزایش تاب آوری در نوجوانان به صورت مجازی، تهیه و انتشار کلیپ و موشن گرافی با موضوع تاب آوری و انتشار در فضاهای مجازی، چاپ و نصب بنر پویش و اجرای مسابقه‌های مختلف با تلاشهای مجدانه‌ی جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی آوای مهربانی از اقدام‌های بهزیستی استان در طول اجرای پویش بوده است.
 

کد خبر 35806

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد