روز جهانی قدس میراث بزرگ حضرت امام خمینی (ره) است

روز جهانی قدس میراث بزرگ حضرت امام خمینی (ره) برای ایجاد ندا و فریادی واحد در میان مسلمانان و همچنین روز نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، اسماعیل قربانی در آستانه فرا رسیدن آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، طی بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس این روز را روز نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین دانست.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس، روز نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین است؛ روزی که نماد صف‌بندی آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان در مقابل غاصبان و اشغالگران صهیونیست است.

با توجه به شرایط پیش آمده و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، امکان برگزاری راهپیمایی وسیع روز جهانی قدس را ندارند، اما ملت ایران ثابت کرد که محدودیت ها هم مانع از دلسردی مردم نمیشود و تحت هر شرایطی روحیه ایثار و مقاومت و مبارزه علیه استکبار و حکومت های ظالم را فراموش نخواهند کرد و امسال نیز با استفاده از ابزارها و روش های ارتباطی نوین و مجازی میتوانند با صلابت بیشتر در عرصه مقابله با ظالمان ایستادگی کنند.

اینجانب  ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مسلمانان جهان ضمن محکومیت رژیم اشغالگر اسرائیل، نفرت و انزجار خود را از رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی و استکبار جهانی اعلام داشته و با آرمانهای مقدس رهبر کبیر انقلاب تجدید میثاق می نمایند.


اسماعیل قربانی 

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی

کد خبر 35774

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد