فعالیت های موسسه  خیریه ترنم محبت در سال 1399

موسسه ترنم محبت بزرگترین مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست استان از نظر ظرفیت اسمی و ظرفیت آماری در خدمات مراقبتی و پرورشی شبانه روزی .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان احمد صلواتیان مدیر عامل موسسه ترنم محبت از فعالیت های موسسه در سال گذشته خبر داد .

وی گفت:موسسه  خیریه ترنم محبت در سال 1389 راه اندازی شد که یکی از بزرگترین مراکز نگهداری فرزندان دختر زیر 18 سال میباشد که از نظر اسمی 60نفر و از نظر آماری 40نفر .و تعداد کارکنان در مراکز حدود 25 نفر می باشد.

مدیر عامل موسسه ترنم محبت در ادامه افزود:از سال راه اندازی موسسه حدود 150فرزند ترخیص شده و از مرکز خارج شده اند حدود 17 دختر ازدواج کرده اند که تمام جهیزیه این فرزندان از طرف موسسه تهیه شده است و با توجه به اینکه ازدواج و از مرکز ترخیص شده اند هنوز با موسسه در ارتباط هستند و ارزاق و مایحتاج زندگی دریافت می کنند.

احمد صلواتیان گفت:تعداد 12 نفر از والدین فرزندان مرکز که دچار اعتیاد یا کارتن خواب بوده اند که این والدین توسط موسسه در کمپ اعتیاد بستری شده اند و از دام اعتیاد رها شده و شرایط زندگی برایشان فراهم گردیده و 9 تن از فرزندان با هماهنگی اداره کل بهزیستی استان و معاونت مربوطه به خانواده عودت داده شده اند.

مدیر عامل موسسه ترنم محبت در بحث مراکز افزود:موسسه در همدان دارای 4 خانه میباشد که تعداد 6 واحد آپارتمان برای فرزندان در سنین مختلف راه اندازی شده که هر واحد دارای 8 فرزند می باشد.

احمد صلواتیان در ادامه خاطر نشان کرد کلینیک مدد کاری ترنم محبت از سال 1397 تحویل موسسه گردید که در ارائه خدمات مدد کاری به اقشار نیازمند استان از هیچ تلاشی فرو گذاری نکرد و تعداد 162خانوار از کلینیک مدد کاری مورد حمایت قرار گرفتندکه بطور ماهیانه از موسسه  ارزاق  دریافت می کردند .

مدیر عامل موسسه گفت  با توجه به افتتاح مراکز مثبت زندگی کلینیک مددکاری در سال 1399از موسسه توسط اداره کل بهزیستی تحویل گرفته شد و تعداد 25 نفر از طرف مراکز مثبت زندگی به موسسه معرفی شده که اطعام بطور ماهیانه از موسسه دریافت می کنند.

صلواتیان در مورد وام و تسهیلات ارائه شده افزود:طبق قراردادی که در سال گذشته با بانک امداد ولایت زیر نظر بانک ملی منعقد گردید موسسه مبلغ 200000000میلیون تومان بعنوان سپرده تنظیم قرار داد شد که موسسه بتواند به اقشار نیازمند تسهیلات بپردازد که مبالغ تسهیلات بصورت 36ماهه و بدون سود 2میلیون تومان،3 میلیون تومان ،5 میلیون تومان ،و 10 میلیون تومان با توجه به نیاز مدد جویان در نظر گرفته شد.

مدیر عامل موسسه در ادامه گفت با هماهنگی موسسه  مبلغ دو میلیون تومان بعنوان سرمایه کار تهیه و در اختیار سر پرست خانواده ها قرار گرفت تا بتوانند تامین معاش نمایند .

احمد صلواتیان  از مشارکت و کمک های خیرین خبر داد و افزود:مبلغ8/368/942/248 ریال مبلغ نقدی و مشارکت های غیر نقدی 5/103866/329ریال و مشارکت های مردمی از قبیل گوشت مرغ ،برنج ،سیب زمینی و البسه و دیگر مایحتاج زندگی به موسسه اهداءشده است.

 مدیر عامل موسسه ترنم محبت  ضمن قدر دانی از خیرین و نیکو کاران گرامی در جهت حمایت از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست واحدهای شبانه روزی و همچنین خانواده های نیازمند،زنان سرپرست خانوار و ایتام تحت پوشش این موسسه خیریه  افزود در صورت تمایل و مشارکت در تامین معاش نیازمندان استان میتوانند وجوهات نقدی خود را به شماره کارت شتاب 5029081008973691واریز و جهت ارائه کمک های غیر نقدی با شماره تلفن 32525565یا با تلفن همراه9188131526 تماس حاصل فرمایند .

کد خبر 35745

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد