شهر قدس| ١٧ فرزند امداد بگیر تحت سرپرستی  بهزیستی قدس هستند

 اداره بهزیستی شهرستان قدس ۱۷ نفر از افرادی که امداد بگیر هستند و نیاز به کمک دارند را در سال ۹۹ جهت هزینه های تحصیلی و معیشتی تحت سرپرستی خود داشته است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان قدس در خصوص ارائه خدمات به این افراد گفت: با توجه به اینکه نظام خانواده در اسلام از اهمیت ویژه ای برخوردار است، تعدادی از افراد در جامعه ما وجود دارند که  با وجود این که در خانواده هستند ولی از جامعه هدف ما محسوب شده و نیاز به حمایت های بهزیستی دارند. کودکان امداد بگیر نیز با توجه به اینکه در خانواده خود حضور دارند و با توجه با شرایط خود باید حمایت مالی و معنوی از آنها صورت گیرد.

پروین یاری زاده در ادامه افزود: این شهرستان در سال گذشته ۱۷ نفر فرزند امداد بگیر را تحت سرپرستی خود داشته و مبالغی از ۳ میلیون ریال تا ۱۰ میلیون ریال که جمعا مبلغی حدود صد میلیون ریال می شود را جهت هزینه های تحصیلی به این فرزندان پرداخت کرده است.

این مقام مسئول تصریح کرد:در خصوص ارائه خدمات آموزشی نیز اداره بهزیستی قدس با توجه به وجود ویروس کرونا و تحصیل فرزندان در خانه ۱۱ دستگاه تبلت توسط خیرین محترم و بهزیستی تهیه نموده و با این فرزندان اهدا نمودیم.

کد خبر 35740

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد