فردیس | شورای معاونین بهزیستی فردیس برگزار شد

جلسه شورای معاونین در اداره بهزیستی شهرستان فردیس، به ریاست « احمد محمد زاده » رئیس اداره و با حضور معاونین تخصصی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز ، در ابتدای جلسه محمدزاده ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات درماه مبارک رمضان اذعان داشت: تمامی معاونت ها و واحدهای مربوطه باید برنامه ای مناسب در سال جاری به صورت کمی و کیفی ارائه نموده و با تمامی توان خود، برای تحقق اهداف عالیه سازمان بهزیستی اقدام نموده و به وظایف مربوطه، هوشیارانه عمل کنند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع و رضایت شهروندان را از مهمترین وظایف کارکنان بهزیستی برشمرد و افزود: برای رسیدن به این مهم کارکنان باید نهایت تلاش و پشتکار خود را به کار گیرند.
گفتنی است، در این جلسه، معاونین خلاصه ای از عملکرد واحدهای مربوطه را ارائه نموده و به تشریح برنامه های آتی و اوضاع حال حاضر و نیازهای واحد مربوطه، پرداختند.

بازدید هفتگی و مستمر از مراکز تحت نظارت،انجام اردو های جهادی به صورت مستمر،برنامه ریزی حوزه مشارکت های مردمی در خصوص جمع آوری فطریه ،تشکیل کمیته های توانبخشی قبل از اهداء تجهیزات توانبخشی و چندین موضوع اداری درون سازمانی از مهمترین مصوبات شورای معاونین بود.

کد خبر 35714

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد