پویش ضیافت همدلی تا پایان ماه رمضان ادامه دارد

علیرضا وارثی مدیر کل بهزیستی از ادامه پویش ضیافت همدلی تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قزوین، علیرضا وارثی با دعوت از آحاد مردم برای حضور و مشارکت در طرح ضیافت همدلی اذعان داشت: حتم داریم که امسال نیز به لطف خداوند متعال و با مشارکت پر شور خیرین وهمراهان همیشگی بهزیستی، مددجویان این سازمان شاهد رفع بخش عظیمی از تنگناهای معیشتی ومالی خود از این طریق خواهند بود.

وی با بیان اینکه ایران همدل مقید به رعایت کرامات انسانی است، افزود: تامین معیشت، تهیه غذای گرم، تهیه وسایل بهداشتی، دارویی، تامین هزینه های درمانی، تهیه جهیزیه، آزادی زندانیان در قالب ضیافت همدلی از اهم مباحثی است که در این پویش سراسری در اولویت قرار دارند.

وارثی در ادامه افزود: با برنامه ریزی های انجام شده وبا ورود موثر مراکز تازه تاسیس مثبت زندگی به عرصه خدمت رسانی اجتماعی امسال تهیه وتوزیع بسته های معیشتی وکمک های خیرین با دقت وسرعت بیشتری به دست نیازمندان واقعی خواهد رسید.

مدیر کل بهزیستی استان قزوین در ادامه خاطرنشان کرد: امسال موسسات خیریه و مراکز تحت نظارت بهزیستی به عنوان بازوان پرتوان این مجموعه به کمک ما آمده اند تا بتوان با اثربخشی بیشتر، بخش وسیعتری از جامعه  هدف را تحت پوشش این چتر حمایتی قرار داد.

وی راه مشارکت خیرین و نیکوکاران عزیز که در این امر خداپسندانه میخواهند سهیم باشند، به شرح ذیل اعلام نمود: مبالغ نقدی همدلی و همراهی خود را از طریق کد دستوری#۱۴*واریز نمایند.

شماره حساب :         ۴۱۷۷۰۳۴۵۴۱۹۰۲۷۱

     شماره کارت مجازی :        ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۰۸۳۸۰۸۸ 

علیرضا وارثی در پایان بیان داشت: خیرین عزیز همچنین می توانند کمک های غیر نقدی خود را به اداره کل بهزیستی استان و یا شهرستان ها واحد مشارکتها، خیریه ها و مراکز تحت نظارت بهزیستی استان تحویل نمایند.

کد خبر 35680

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد