بازدید مدیر کل بهزیستی قم از مرکز آموزشی توانیابان فاطمیه

دکتر مهدی پهلوانی مدیر کل بهزیستی قم عصر امروز به اتفاق خیرین از مرکز آموزشی توانیابان فاطمیه بازدید کرد.

مدیر کل بهزیستی قم در حاشیه این بازدید در گفتگویی کوتاه با اشاره به بازدید امروز افزود ماه مبارک رمضان ماه برکت و رحمت است و به قطع و یقین می توان گفت به پیروی از سیره امام علی (ع) اقبال خیرین و نیکوکاران در این ماه مبارک به کمک به بهزیستی و مددجویان بسیار چشمگیرتر است.

پهلوانی افزود امروز به اتفاق دکتر وفایی و جمعی از نیکوکاران از مجموعه بزرگ و ماندگار توانیابان فاطمیه بازدید شد و برای رفع مشکلات تاسیسات و همچنین گسترش مجموعه و امکان راه اندازی دانشکده توانبخشی در این مجموعه رایزنی های صورت گرفت که امیدواریم با نگاه ارزشمند خاندان امجدی که همیشه و نسل اندرنسل از پیشگامان امور خیر بوده اند بتوانیم از ظرفیت‌های این مجموعه در جهت ارائه هرچه بیشتر و بهتر خدمات به افراد دارای معلولیت استفاده کنیم.

لازم به ذکر است مرکز غیر دولتی توانیابان فاطمیه با مجوز و تحت نظارت بهزیستی قم از فروردین ۱۳۹۲ در زمینه توانمندسازی توان‌یابان (معلولین جسمی حرکتی) فعالیت خود را آغاز کرده است.

ساختمان این آموزشگاه توسط فرزندان مرحوم آقای حاج غلامحسین امجدی کاشانی آماده و در اختیاربهزیستی و این مجموعه گذاشته شده است. کلیه خدمات آموزشی به صورت رایگان در اختیار کارآموزان قرار می‌گیرد.

کد خبر 35666

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد