پاکدشت| تامین وسایل توانبخشی، از کاشت حلزون تا کمک هزینه درمان برای افراد دارای معلولیت

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت گفت: سال گذشته با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال برای تامین وسایل کمک توانبخشی افراد دارای معلولیت، موفق به تامین بیش از ۱۷۳۹ وسیله و اقلام کمک توانبخشی از جمله ویلچر، تشک مواج، اعصا، واکر، سمعک و باتری سمعک برای جامعه هدف شده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمود برزگر با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت کاشت حلزون در سنین طلایی زیر ۶ سال در سال ۹۹،   با پرداخت اعتباری بالغ بر ۳۷۰ میلیون ریال  به افزایش بازده شنوایی  ۱۵ کودک کم شنوا کمک شده است.

برزگر افزود: در راستای ارائه خدمات به افراد دارای معلولیت با اعتبار بیش از چهارصد میلیون ریالی جهت خدمات توان پزشکی و انعقاد تفاهم نامه با مراکز توانبخشی به جامعه هدف،   گامی در جهت ارائه خدمات بهینه برای افراد دارای معلولیت برداشته شد.

برزگر با اشاره به پرداخت حق پرستاری برای ۸۳ معلول دارای ضایعه نخاعی و ۲۳۰ معلول جسمی و ذهنی بستر گرا در سال ۹۹ خاطرنشان کرد:  پرداخت کمک هزینه ارائه خدمات اندام مصنوعی با اعتبار ۶۷۰ میلیون ریال، پرداخت ۱ میلیارد و صد میلیون ریال کمک هزینه ایاب و ذهاب و ۱ میلیارد و هفتاد میلیون ریال هزینه درمان پرداخت شده است.

کد خبر 35658

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد