قرچک| اجرای پویش ضیافت همدلی در حاشیه شهر 

مرحله اول ضیافت همدلی در محلات حاشیه شهر قرچک اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک از اجرای برنامه های حمایتی ضیافت همدلی در محلات حاشیه شهر قرچک توسط مرکز مثبت زندگی ۱۵۲۷ ثمین با مدیریت گلشنی برای تعداد ۳۰ خانواده خبر داد.

اردشیر بهرامی در خصوص این برنامه افزود: اقلام معیشتی این ضیافت شامل گوشت قرمز، برنج، گوشت، روغن، قند، شکر، لوازم بهداشتی، ماکارونی، رب گوجه، نان، خرما، شیر، پنیر، کلوچه، کیک و بامیه است و ارزش ریالی هربسته معیشتی ۵ میلیون ریال است.

بهرامی با اشاره به نقش کلیدی مراکز تحت نظارت بهزیستی در حمایت و همدلی از جامعه هدف سازمان بیان داشت: در پویش ضیافت مهربانی، مقرر شده مراکز مثبت زندگی چهار پویش صدقه، خیریه، فطریه و دو پویش تهیه ارزاق و غذای گرم با حمایت خیران نیک اندیش اجرا نمایند.  

وی با تشکر از خیران عزیزی که بهزیستی را در این امر خداپسندانه حمایت می نمایند، افزود: در مرحله اول ضیافت مهربانی بسته های حمایتی به ارزش ریالی پنج میلیون ریال بین خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی توزیع شد.
  
رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک با مشارکت در اجرای این برنامه ضیافت همدلی، از مدیر مرکز مثبت زندگی ۱۵۲۷ ثمین و خیرین عزیزی که در این امر خیر مشارکت داشت قدردانی کرد و اذعان داشت: با استعانت از خداوند متعال و سخاوت و بخشش خیرین گرامی، این ضیافت خداپسندانه تا پایان ماه مبارک رمضان عید سعید فطر ادامه خواهد داشت.

کد خبر 35643

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد