بازدید میدانی معاون اجتماعی بهزیستی کشور از محلات آسیب خیز پیشوا

معاون اجتماعی بهزیستی کشور با حضور در شهر پیشوا از نقاط آسیب خیز این شهر مهاجر پذیر دیدن و دستورات لازم را در این خصوص صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، حبیب الله مسعودی فرید در این بازدید چند ساعته در فرمانداری و اداره بهزیستی این شهرستان نیز حضور یافت و جلساتی را با فرماندار و روسای بهزیستی و کمیته امداد پیشوا برگزار کرد.
وی با اشاره به دایر بودن دو مرکز مثبت زندگی و یک مرکز اجتماع‌محور در پیشوا قول مساعد داد که سومین مرکز پایگاه اجتماع‌محور در شهرستان احداث شود و افزود: پایگاه سلامت اجتماع‌محور در شهرک‌های بالادست راه‌اندازی می‌شود.

معاون اجتماعی بهزیستی کشور در ادامه اظهار داشت: در این بازدید مشکلات شهرک‌های بالادست پیشوا از جمله خورشید هشتم، طاق سپهر، آژینه، ثامن، گل‌ها و پاسارگاد و همچنین محله کهنک مورد بررسی قرار گرفت.

✔️ ضرورت افزایش خدمات بهزیستی به مردم
فرماندار پیشوا هم در این رابطه با اشاره به مسائل فرهنگی و اجتماعی موجود گفت: با توجه به حجم جمعیت ساکن در شهرک‌های بالادست پیشوا و نبود زیرساخت‌های لازم و همچنین ضرورت افزایش سطح خدمات بهزیستی به مردم، ایجاد حداقل یک مرکز مثبت زندگی یا پایگاه سلامت اجتماع‌محور در این منطقه ضروری است.  

حسین عباسی به مصوبات سفر معاون فرهنگی و اجتماعی معاون اول رئیس جمهوری به پیشوا اشاره کرد و در این‌خصوص گفت: با راه‌اندازی پایگاه اجتماع محور، خدمات به جامعه هدف ارتقا یافته و به غیر ازافراد تحت پوشش زمینه برای دریافت خدمات با دسترس‌پذیری آسان برای دیگر افراد آسیب دیده نیز فراهم می‌شود.

کد خبر 35627

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد