ملارد| توزیع شش هزار بسته بهداشتی ویژه مددجویان

همزمان با ماه مبارک رمضان و در راستای اجرای طرح ضیافت همدلی شش هزار بسته بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی یک لیتری توسط موسسه خیریه شهید ناصر قربانی جهت معلولین و نیازمندان تحت پوشش شهرستان ملارد توزیع شد. 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون سعی نموده ایم تا تمامی پروتکل ها را رعایت کنیم گفت: در مراکز تحت پوشش و در ستاد این اداره کلیه دستورالعمل های ارسالی در خصوص جلوگیری از شیوع کرونا اجرا گردیده و از ابتدای سال جدید واکسیناسیون مراکز سالمندان در ۲ نوبت انجام شده است.  

داود خادم در ادامه افزود: در همین راستا و همچنین با توجه به ماه مبارک رمضان و مشکلات اقتصادی خانوارهای تحت پوشش موسسه خیریه شهید ناصر قربانی اقدام به توزیع ۶۰۰۰ هزار بسته بهداشتی شامل مواد ضدعفونی و بویژه ماسک نموده است که استفاده این وسایل میتواند نقش بسزایی در کنترل شیوع این بیماری منحوس داشته باشد.  

خادم در ادامه ضمن تشریح مشکلات خانواده های تحت حمایت گفت: با توجه به مسائل اقتصادی و فشارهایی که وجود دارد متاسفانه تهیه وسایل بهداشتی به هیچ عنوان جز اولویتهای اقشار کم درآمد نیست و این موسسه در کنار اقدامات بسیار خوبی که در جهت توزیع سبد کالا و ... انجام داده در این خصوص نیز از ابتدای شیوع این بیماری بسیار فعال عمل نموده است.  

این مسئول در پایان گفت: این بیماری به خودی خود بسیار خطرناک هست ولی در اقشار آسیب پذیر میزان شیوع و مشکلات بعدی بدلیل اولویت بندی مشکلات این افراد بسیار گسترده تر است.

کد خبر 35626

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد