ملارد| تزریق مرحله دوم واکسن کرونا در مراکز سالمندان شهرستان 

پس از تزریق مرحله اول واکسن کرونا در فروردین در مراکز سالمندان تحت نظارت بهزیستی شهرستان ملارد، طی پیگیری های صورت گرفته توسط معاونت توانبخشی و اقدامات شبکه بهداشت و درمان تزریق مرحله دوم واکسن کرونا جهت سالمندان دو مرکز شبانه روزی نگهداری از سالمندان و پرسنل این مراکز انجام شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم با تاکید بر اینکه بر طبق اولویت بندی تمامی بیماران مراکز تحت نظارت واکسن را دریافت مینمایند گفت: از آغاز شیوع بیماری کرونا تاکنون تمهیدات ویژه ای را در مراکز تحت نظارت با توجه به حساسیت موضوع در نظر گرفته ایم و با یاری پروردگار متعال و همچنین تلاش های شبانه روزی مدیران و پرسنل موسسات غیردولتی توانسته ایم شرایط را بخوبی کنترل نمائیم.  

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد افزود: پس از تزریق مرحله دوم واکسن کرونا، اجرای پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ارسالی از سازمان به قوت خود باقی است و بیش از پیش در تلاشیم تا از شیوع این ویروس در مراکز جلوگیری نمائیم.

خادم با بیان اینکه در حال حاضر دو مرکز فعال نگهداری از سالمندان بصورت شبانه روزی مشغول ارائه خدمات میباشند گفت: در مرحله دوم نیز مانند مرحله اول بیش از یکصد و ۳۰ نفر در برابر ویروس کرونا واکسینه شدند.

وی در پایان افزود: تمامی اقدامات لازم جهت تهیه لیست اسامی و ... در خصوص دیگر مراکز توانبخشی اعم از اعصاب و روان، ذهنی و...  نیز جهت دریافت واکسن کرونا صورت پذیرفته است.

کد خبر 35624

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد