ملارد| توزیع بن خرید لباس میان مددجویان بهزیستی 

در راستای اجرای طرح ضیافت همدلی و به مناسبت ماه مبارک رمضان ۱۰۰ عدد بن خرید لباس هر کدام به ارزش چهار میلیون و پانصد هزار ریال به همت خیرین توزیع شد.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد با بیان این مطلب گفت: از ابتدای آغاز ماه مبارک رمضان با استفاده از اعتبارات سازمان و نیز پیگیری های حوزه مشارکتهای مردمی کمک هایی را در غالب بسته های حمایتی و ... جهت مددجویان و افراد دارای معلولیت ارائه نموده ایم.  

داود خادم افزود: در این مرحله نیز با توجه به مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع بیماری کرونا و بالطبع تعطیلی بسیاری از کسب و کارها و در نتیجه فشار مضاعف بر اقشار پایین درآمد جامعه که بسیاری از این افراد در سازمان بهزیستی دارای پرونده حمایتی میباشند، طبق رایزنی های صورت گرفته توسط معاونت مشارکتهای مردمی ۱۰۰ عدد بن خرید لباس از فروشگاه های مربوط به همت خیرین تهیه و طبق اولویت بندی و بررسی مددکاران جهت مددجویان حوره توانبخشی دارای معلولیت جسمی و حرکتی و همینطور ایتام توزیع گردید.  

مسئول مشارکتهای مردمی نیز ضمن اعلام شماره تماس ۶۵۱۰۹۴۹۲ آمادگی این اداره را جهت ارائه راهنمایی در خصوص کمک های نقدی و غیرنقدی خیرین و مردم شریف اعلام و گفت: با توجه به نزدیکی به عید فطر برنامه ریزی هایی جهت جمع آوری فطریه طبق سنوات قبل صورت گرفته و در تلاش هستیم تا بتوانیم با استقاده از بودجه سازمان و همراهی و حمایت افراد نیکوکار در جهت برطرف نمودن گوشه ای از مشکلات نیازمندان تحت پوشش گام برداریم.

کد خبر 35622

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد