در رسانه| خیر اهل بن چهارمحال و بختیاری هزینه حج را به درمان معلولان اختصاص داد

شهرکرد -ایرنا- مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت شب‌های قدر ، یک خیر اهل شهرستان بن ۴۰۰ میلیون ریال هزینه سفر حج رفتن خود را برای درمان معلولان جسمی و بیماران روانی به بهزیستی استان اهدا کرد.

نرگس عسگری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این فرد خیر که خواست نامش عنوان نشود، هدف از اهدای هزینه به معلولان را دستگیری از این قشر عنوان کرد.

وی به اجرای طرح ضیافت همدلی همزمان با ماه مبارک رمضان در استان اشاره کرد و گفت:در این طرح ۲۴۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال برای کمک به جامعه هدف بهزیستی توزیع شده است.

مدیرکل بهزیستی استان اظهار داشت: خیران برای شرکت در طرح ضیافت همدلی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب۴۱۶۹۰۳۴۵۴۱۷۸۱۰۴۱ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۹۵۴۱۶۰۵۸ نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و یا از طریق کد دستوری #۵۶۵۰۶*۶۶۵۵* واریز  و یا کمک‌های غیر نقدی خود را به مووسات خیریه و مراکز زیرپوشش بهزیستی اهدا کنند.

عسگری اظهار داشت: ماه رمضان پارسال هفت هزار بسته مواد غذایی و ۱۳ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بین جامعه هدف بهزیستی توزیع و سه میلیارد و ۸۵۵ میلیون ریال زکات فطریه در مراکز بهزیستی استان جمع‌آوری و بین جامعه هدف توزیع شد.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون بیش از ۴۲ هزار در استان از جمله زنان سرپرست خانوار، معتادان بهبود یافته، خانواده معتادان، معلولان و کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست زیرپوشش بهزیستی قرار دارند، که از این تعداد ۳۲ هزار و۶۸۳ معلول در استان با معلولیت شدید، خفیف و متوسط و بیش از سه هزار و ۳۰۰ نفر زنان سرپرست خانوار هستند.

کد خبر 35621

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد