مراکز بهزیستی  در شبهای قدر آماده دریافت کمک های مردمی هستند

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان زنجان از آمادگی مراکز بهزیستی جهت دریافت نذورات شب های قدر خبر داد و گفت : مراکز دولتی و غیر دولتی بهزیستی و همچنین شماره حساب  ۲۱۰۰۹۱۴۳۴۵۲۴۱۱۱ در ایام شبهای قدر و شهادت امیر المومنین علی ( ع ) آماده دریافت و توزیع سریع نذورات نقدی و غیرنقدی مومنین روزه دار است .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان نعمت ملکی گفت : پویش ایران همدل در این روزها و شبهای پربرکت ،از مشکلات مردم گره گشایی می کند   و همدلی برای توزیع بسته های کمک و افطاری به نیازمندان با شماره گیری کد  *14# به صورت کشوری شرایط  دریافت کمک های مردمی را فراهم نموده است .

وی با اشاره به رشد قابل توجه مشارکت مردم خیر استان زنجان به جامعه هدف بهزیستی افزود : خوشبختانه  از آغاز ماه مبارک رمضان شهرستان های  زنجان ، ابهر ، خرمدره و خدابنده تاکنون پیشتاز یاری به نیازمندان ، اقشار آسیب پذیر ، افراد دارای معلولیت و جامعه هدف بهزیستی هستند .

ملکی با اشاره به کمک های خیرین نیکوکار در شهرستان ابهر عنوان کرد : اهدا 2 تن برنج ایرانی توسط یک خیر و توزیع 45 بسته کامل معیشتی به ارزش بیش از 30 میلیون تومان بین سادات بی بضاعت و تحت پوشش و 61 میلیون تومان به صورت نقدی و نزدیک به 10 میلیون تومان به صورت دام زنده و بسته های کمک معیشتی و برگزاری جشن تولد برای 10 کودک تحت پوشش بهزیستی و خرید کارت هدیه هرکدام به ارزش 7میلیون ریال به کودکان از دیگر مشارکت های جمع آوری شده توسط خیرین در این شهرستان است .

وی از اهدا 30 میلیون تومان توسط خیر خرمدره ای خبرداد و گفت :بیش از 40 بسته غذایی توسط خیرین به جامعه هدف بهزیستی توزیع شده است 

وی اضافه کرد :در شهرستان خدابنده مردم نیک اندیش این شهرستان با خرید و اهداء 32 دستگاه موبایل و تبلت در بین دانش آموزان کم برخوردار و کسر بخشی از حقوق 140 نفر از فرهنگیان این شهرستان  و واریز به حساب بهزیستی در قالب شکرانه ی سلامت و توزیع 100 بسته مواد غذایی به ارزش 40 میلیون تومان به یاری جامعه هدف بهزیستی شتافته اند .

معاون مشارکت های بهزیستی  ادامه داد : در شهرستان زنجان خیرین با اهداء  بیش از 400 بسته مواد غذایی به ارزش 100میلیون تومان به اقشار آسیب پذیر و کم برخوردار  یاریگر بهزیستی در پویش ایران همدل بودند .

وی اظهار کرد : در شهرستان خرمدره نیز واریز 30 میلیون تومان توسط یک خیر به حساب بهزیستی جهت برطرف نمودن مشکلات معیشتی ، درمان ، ازدواج  ، اشتغال و تحصیل افراد تحت پوشش  و اهداء و توزیع 40 بسته موادغذایی به ارزش 20 میلیون تومان  بین مددجویان بهزیستی از دیگر  موارد جمع آوری شده توسط مومنان خیر است .

ملکی افزود : در شهرستان ایجرود نیز 100 بسته مواد غذایی به ارزش 50 میلیون تومان توسط خیر ایجرودی در بین مددجویان بهزیستی این شهرستان توزیع شد .

این مقام مسئول با بیان اینکه اجرای طرح هایی چون پویش ایران همدل میتواند تاثیر بسیاری در بهبود وضعیت افراد تحت پوشش داشته باشد،  خاطر نشان کرد : خیرین دیار کریمان و پایتخت شور و شعور حسینی  می توانند جهت دستگیری از مددجویان کم‌توان و کم‌بضاعت، از طریق شماره کارت : ۵۰۲۹۰۸۱۰۱۰۳۲۱۸۰۶ و شماره حساب : ۲۱۰۰۹۱۴۳۴۵۲۴۱۱۱ و موبایل پیمنت : #۱۴۰۰۰۱۶*۴*۷۳۳* ، پرداخت با موبایل : #۲۴*۵۵۵*۷۲۰*  ویا کد دستوری *14#  را شماره گیری نمایند.

همچنین خیرین می توانند از طریق مراجعه به موسسات خیریه، مراکز و ادارات تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان زنجان ، نیات خیر خود را به دست نیازمندان و اقشار آسیب پذیر واقعی برسانند .

کد خبر 35589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد