سفره افطاری رنگین خیرین برای مددجویان بهزیستی خدابنده

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه امسال بدلیل شیوع کرونا ضیافت افطاری برگزار نمی شود، افزود :خیرین با تهیه ۱۰۰ بسته غذایی و توزیع در درب منازل مددجویان نیازمند جامعه هدف بهزیستی، سفره افطاری مددجویان بهزیستی را رنگین کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان خدابنده، عصمت نصیری قیداری با بیان اینکه امسال مراکز مثبت زندگی در جمع آوری و توزیع مشارکتها یاری گر بهزیستی هستند، گفت : درماه ضیافت الهی همگام با پویش ایران همدل تا کنون نزدیک به ۴۰ میلیون تومان جمع آوری شدکه بعد از تهیه بسته های غذایی در درب منازل جامعه هدف توزیع شد.
نصیری قیداری با اشاره به اینکه امسال مشارکتهای مردمی در ماه مبارک رمضان بیش از دو برابر نسبت به سال گذشته افزایش داشته است، عنوان کرد : خیرین میتوانند نذورات نقدی خود را به شماره کارت مجازی ۵۰۲۹۰۸۱۰۱۵۹۰۲۳۸۶ نزد بانک توسعه تعاون واریزنمایند و همچنین نذورات غیر نقدی را نیز به پایگاه های بهزیستی تحویل نمایند.
این مقام مسئول با بیان اینکه مشارکت خیرین در همه حوزه ها و اهداف بهزیستی موثر بوده است، خاطر نشان کرد : ساختمان مرکز نگهداری شبانه روزی سالمندان و معلولین این شهرستان نزدیک به ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و این درحالی است که همه هزینه های ساخت این مرکز توسط خیرین تامین شده است.
وی یادآور شد :  جهت تکمیل پروژه مرکز نگهداری سالمندان و معلولین نزدیک به ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است و تاکنون نزدیک به ۲۰ میلیارد ریال نیز هزینه شده است.

کد خبر 35579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد