دعوت از سرپرست بهزیستی خراسان رضوی برای حضور در شورای هماهنگی بانک‌های استان

سرپرست بهزیستی خراسان رضوی و مدیر امور شعب بانک ملی استان در خصوص همکاری‌ برای تسهیل فرایند تخصیص و اعطای تسهیلات اشتغالی به مددجویان، نشست هم‌اندیشی برگزار کردند.

دکتر مسعود فیروزی ضمن تشکر از همکاری بانک ملی در زمینه‌ی حل مشکلات اشتغال و وام‌های کارگشایی مددجویان گفت: امیدواریم بانک ملی در زمینه اعطای تسهیلات قرض الحسنه برای نیازهای حیاتی مددجویان، همچون گذشته، التفات بیشتری نسبت به مددجویان بهزیستی داشته باشد.

وی از مدیر امور شعب بانک ملی خراسان رضوی خواست موضوع تخصیص به موقع تسهیلات اشتغالی در نشست شورای هماهنگی بانک‌ها مطرح و راهکاری برای حل این مشکل اتخاذ گردد.

رئیس اداره امور شعب بانک ملی خراسان رضوی در این نشست بر همکاری بیش از پیش دو نهاد برای معیشت، اشتغال و رفاه مددجویان تأکید کرد.

دکتر حمید صفای نیکو گفت: خدمت به مددجویان سازمان بهزیستی، باقیات صالحات است و مدیران همه‌ی بانک‌ها از جمله بانک ملی، به این خدمت افتخار می‌کنند.

وی ادامه داد: برای طرح تخصیص به موقع تسهیلات اشتغال مددجویان و سایر مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد در جلسه آینده‌ی شورای هماهنگی بانک‌ها از سرپرست بهزیستی خراسان رضوی دعوت خواهد شد تا مشکلات را با مدیران بانک‌های استان در میان بگذارد.

وی اظهار امیدواری کرد که با طرح این مشکلات در جمع مدیران بانک‌ها، راهکارهای مشخص و عملیاتی برای حل این مشکلات ارائه شود و امور معیشت، رفاه، اشتغال و مسکن مددجویان، تسهیل گردد.

دکتر صفای نیکو همچنین از اختصاص یک میلیارد ریال از سوی این بانک برای کمک به مددجویان نهادهای حمایتی استان خبر داد.

وی گفت: امسال با همت و مشارکت کارکنان و مدیران این بانک در استان، بسته‌های معیشتی، بسته‌های بهداشتی و سبد کالایی در پنج مرحله بین مددجویان این نهادها توزیع گردید.

وی همچنین بر آمادگی کامل این بانک برای همکاری در جهت رفع نیازهای مددجویان بهزیستی استان تأکید کرد.

شایان ذکر است در این نشست حمیده محدث، معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی استان و هادی عسلی، مسؤول پیگیری امور اجرایی حوزه مدیر کل و دبیر شورای معاونین این نهاد حضور داشتند.

کد خبر 35576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد