تشکیل جلسه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی

کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی بهزیستی آذربایجان شرقی تشکیل جلسه داد.

نخستین جلسه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی در سال ۱۴۰۰ ، به ریاست دکتر صحاف مدیرکل بهزیستی استان و با حضور اعضای این کمیته در محل سالن اجتماعات شهید احمدی روشن برگزار شد.


دکتر صحاف مدیرکل بهزیستی استان در این نشست  با بیان اهمیت تقویت توان اداری در شفاف سازی فرآیندها و عملکردها بر بکارگیری نظام موثر برای پیشگیری ومقابله با تخلفات تاکید کرد.


مهندس  بلوری  دبیر کمیته و مسئول مدیریت عملکرد اداره کل نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد سال ۱۳۹۹ کمیته و میزان عملیاتی شدن مصوبات ، برنامه کاری سال ۱۴۰۰  را تشریح کرد.


گفتنی است : بررسی وضعیت نظارت بر مراکز اقامتی و نگهداری مخصوصا بصورت آنلاین ، لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در محیط اداری در راستای صیانت از حقوق مردم ، برنامه بازرسی ماده ۹۱ قانون مدیریت خدمات کشوری در سال ۱۴۰۰ ، رعایت بخشنامه های ممنوعیت دخالت در امور انتخاباتی توسط دستگاه های دولتی و تقویت استفاده از سامانه نظارتی دیده بان بهزیستی ( خط ۱۴۸۲ ) در راستای شناسایی گلوگاه های فسادخیز از موضوعات مطروحه در این جلسه بود.


در ادامه این جلسه هر یک از اعضا نظرات خود را درخصوص هر یک از موارد دستورکار ارایه و مقرر شد که جلسات به صورت منظم و ماهانه برگزار و میزان عملیاتی شدن موارد مندرج در صورتجلسات در هر جلسه نیز مورد بررسی قرار گیرد.

کد خبر 35559

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد