اردکان | توزیع اقلام معیشتی، پوشاک، لوازم بهداشتی برای۶۵۰ خانوار

یزد- ایرنا - رییس اداره بهزیستی اردکان گفت: مرحله اول بسته بندی و توزیع اقلام معیشتی، پوشاک، لوازم بهداشتی برای۶۵۰ خانوار در این شهرستان اجرا شد.

امیرولی عضد زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با قدردانی از موسسات خیریه و غیرانتفاعی تحت نظارت بهزیستی اظهار داشت : در ماه مبارک رمضان با برگزاری پویش ضیافت همدلی،  با کمک و حمایت خیران و  نیکوکاران به یاری نیازمندان و هموطنان نیازمند جامعه می شتابیم.

وی با اشاره به نقش موثر موسسات و مراکز تحت نظارت بهزیستی در حمایت مستمر و موثر از جامعه هدف سازمان بهزیستی بیان داشت: در پویش ضیافت همدلی، مقرر شده مراکز تحت نظارت بهزیستی چهار پویش صدقه، خیریه،  فطریه و ۲ پویش تهیه ارزاق و غذای گرم با حمایت خیران نیک اندیش را اجرا کنند.  

این مسوول افزود: مردم عزیز و خیران محترم می‌توانند کمک‌های خود را از طریق یکی از این چهار پویش به دست ما و در نهایت به دست نیازمندان برسانند.  

عضدزاده با تشکر از خیران عزیزی که بهزیستی را در این امر خداپسندانه حمایت می نمایند، افزود: در سه مرحله بسته های حمایتی به ارزش ریالی چهار میلیون و پانصد ریال بین ۶۵۰ خانوار تحت پوشش، نیازمند توزیع می شود.

وی ادامه داد: جمعا ارزش ریالی این بسته های حمایتی دو میلیارد و شش صد هزار ریال برآورد می شود که اقلامی چون مرغ، برنج، حبوبات، شکر وچای می باشد که تا پایان ماه مبارک رمضان توزیع می شود.

رییس اداره بهزیستی شهرستان اردکان همچنین گفت : با یاری خداوند متعال و کمک خیران شهرستان، بیش از ۲۰۰۰ پرس غذای گرم تا پایان ماه مبارک رمضان توسط انجمن حمایت از معلولین شهرستان اردکان بین خانواده های معلولین تحت پوشش بهزیستی توزیع خواهد شد.

دکتر عضدزاده تصریح کرد: با توجه به اینکه اعضای موسسات خیریه از معتمدین، خیرین و نیکوکاران شهرستان هستند و طی سالیان متمادی شناخت خوبی از نیازمندان واقعی شهرستان پیدا کرده اند لذا نیکوکاران محترم می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی تحویل دهند.

وی اضافه کرد: همچنین همشهریان گرامی می توانند از طریق راه های زیر در پویش ضیافت همدلی به منظور کمک به افراد نیازمند در ماه مبارک رمضان شرکت نمایید.
مشارکت با اداره کل بهزیستی استان یزد
شماره کارت مشارکتهای مردمی   ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۶۹۸۵۰۴۰
 - شماره شبا  Ir۱۰۰۱۰۰۰۰۴۱۷۲۰۳۴۵۴۱۸۲۸۸۱۳ 
-  کد دستوری #۰۱۲۳*۷۲۴*
 _ پویش ایران همدل (اطعام مهدوی و افطاری ساده) کد #۱۴* و شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷

بر اساس سرشماری سال ۹۵، ۸.۴ درصد جمعیت شهرستان اردکان سالمند هستند و ۲ هزار معلول و ۳۰۰ خانوار نیازمند، زیر پوشش اداره بهزیستی شهرستان اردکان قرار دارند و از خدمات این اداره بهره مند می شوند.

شهرستان ۱۱۸ هزار نفری اردکان که مرکز آن در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد، متشکل از شهرهای عقدا، خرانق،  احمدآباد و اردکان است.

کد خبر 35558

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد