پیام تبریک مدیرکل بهزیستی البرز به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، دکتر «اسدالله حیدری» مدیرکل بهزیستی استان البرز به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر در پیامی این روز را به کارگران شاغل در بهزیستی استان تبریک گفت.

 متن این پیام بدین شرح میباشد:

بسم الله الرّحمن الرحیم

مقام معظم رهبری (حفظة الله) فرموده اند : رحمت خدا بر آن کسی که کاری را به عهده بگیرد و آن را محکم و قوی و کامل انجام دهد.


هفته کارگر ایّامی است برای ارج نهادن و تجلیل از خدمات ارزنده کارگران شریفی که در راستای آبادانی میهن اسلامی و توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان ایران از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کنند و خود نشان دهنده اهمیت کار و تلاش سازنده و جایگاه رفیع و تاثیر گذار این قشر خدوم می باشد.

امروزه به فضل الهی جوانان برومند ایران اسلامی در عرصه های مختلف کار و سازندگی، افتخارات عظیم و ارزشمندی را به بار رسانده اند که بی شک بخش وسیعی از آن، مرهون کوشش و تلاش، مقاومت و پایداری، قناعت و هوشمندی کارگران متعهدی است که با همّت والای خود مسیر تعالی هر چه بیشتر میهن عزیز اسلامی را هموار می نمایند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام کارگر، این روز را خاضعانه به عزیزان کارگر خدوم و زحمتکش کشور عزیزمان علی الخصوص همکاران گرانقدر خودم در بهزیستی استان البرز و خانواده های محترمشان تبریک گفته و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان های بلند امام راحل (ره) و در پرتو منویّات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

کد خبر 35556

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد