۱۵ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان بهزیستی استان خراسان جنوبی توزیع شد

موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی در استان خراسان جنوب از ابتدا تا هفدهم ی ماه مبارک رمضان تعداد ۱۵ هزار پرس غذای گرم و ۸۵۰ بسته سبد غذایی به ارزش ۵ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال را بین نیازمندان جامعه هدف بهزیستی در استان توزیع کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی معاون مشارکت‌های بهزیستی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  بیرجند  اظهار کرد: در راستای اجرای پویش ایران همدل که به همت مردم و خیران گرانقدر و کمک‌های به مؤسسات خیریه بهزیستی صورت گرفته است این میزان غذا توزیع شد.

حسن رحیمی با اشاره به اینکه از ابتدای ماه مبارک و با محوریت هفته اکرام که از میلاد امام حسن مجتبی شروع شده  افزود: مراکز و موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی در شهرستان‌های بیرجند، قاینات، زیرکوه، خوسف، بشرویه، سربیشه و درمیان تا هفدهم ماه مبارک تعداد 15 هزار پرس غذای گرم به ارزش 3 میلیارد و 300 میلیون ریال در بین جامعه هدف و نیازمندان همچنین کودکان مراکز شبه خانواده بهزیستی توزیع کردند.

وی ادامه داد:  همچنین تعداد 850 سبد غذایی شامل برنج، ماکارانی، رب، قند و گوشت مرغ و گوسفند را به ارزش تقریبی هر سبد 3 تا 5 میلیون ریال تهیه و بین معلولانِ نیازمند و زنان و کودکان بی سرپرست و بدسرپرست در مناطق حاشیه شهرها و روستایی و مناطق محروم مرزی توزیع شد.

رحیمی خاطرنشان کرد: کماکان ادارات بهزیستی و موسسات خیریه در شب‌های قدر و تا پایان ماه مبارک آمادگی دارند تا با دریافت کمک‌ها و مهربانی‌های مردم نوع دوست استان و خیران گرانقدر نذورات نقدی و غیر نقدی این عزیزان را دریافت و در کوتاهترین زمان ممکن به دست نیازمندان واقعی از جامعه هدف بهزیستی برسانند.

وی یادآور شد: همچنین شماره کارت مجازی مشارکت‌های مردمی بهزیستی در بانک مرکزی به شماره 6367957079939448 و شماره حساب 4180034541947696 همچنین کد #14* مربوط به کمپین ایران همدل جهت واریز مبلغ نقدی و مهربانی‌های شما عزیزان در ماه مهمانی خدا درنظر گرفته شده است.

کد خبر 35541

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد