نیشابور | فراخوان عمومی برای شناسایی فضاها و اماکن مناسب‌سازی نشده در نیشابور

با هدف دستیابی به شهری بدون مانع برای همه شهروندان از جمله افراد دارای معلولیت، واحد مناسب سازی بهزیستی نیشابور با همکاری معاونت عمرانی شهرداری، طرحی را با عنوان «نیشابور شهری برای همه» به اجرا گذاشته است.

کارشناس مناسب‌سازی نیشابور گفت: این طرح به منظور شناسایی مسیرها و فضاهای شهری، پارک‌ها و اماکن عمومی نیازمند مناسب سازی جهت حضور فعال توان یابان در سطح شهر ، محله و مناطق شهری به اجرا گذاشته شده است.

نسرین ایروانی یادآور شد: با تعامل و همکاری خوبی که با شهرداری شهرستان در خصوص اجرای مناسب سازی داریم و اختصاص  اعتبار عمرانی ویژه این امر در بودجه پیش بینی شده هر سال شهرداری و با هماهنگی  و پیگیری ستاد مناسب سازی شهرستان در سالهای اخیر، بسیاری از خیابانهای اصلی و پرتردد شهر بهسازی  و مناسب سازی شده است.

وی ادامه داد: امسال نیز با اختصاص ۴۰۰ میلیون تومان به این امر، بر روی سطح محله، خیابان های فرعی و درب منزل مددجویان متمرکز شده‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: اکنون با فراخوان صورت گرفته برای اولین بار در فضای مجازی و اختصاص اکانت ویژه جهت دسترسی آسانتر مددجویان به این نرم‌افزار، منتظر ارسال تصاویر از مددجویان و عموم مردم هستیم.

وی تأکید کرد: علاوه بر این بازدید های میدانی توسط کارشناسان مناسب سازی بهزیستی و شهرداری نیز به صورت مستمر انجام می‌شود و امیدواریم  در سطح وسیع تری شاهد مناسب سازی و بهسازی مسیر تردد معلولین عزیز باشیم .

 ایروانی اظهار داشت: از  عموم شهروندان  و توان یابان  تقاضا می گردد در صورت شناسایی معابر، فضاهای شهری و پارکهای نیازمند مناسب سازی، تصاویرخود را به همراه آدرس دقیق مکان مورد نظر از طریق  آی دی ذیل در فضای مجازی به آدرس:

تلگرام https://t.me/neyshabourbarayehame

واتساپ https://wa.me/qr/OHZKWWLKXVNJD۱

سروش http://sapp.ir/neyshabourbarayehame

و یا از طریق اپلیکیشن شهروند یار ( مونام) در وب سایت شهرداری 

http://neyshabur.ir/home/M_desk/show/۵۰۹۸

تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ارسال نمایند تا پس از بررسی  و اولویت بندی، عملیات بهسازی و مناسب سازی توسط واحد عمرانی شهرداری صورت گیرد.

کد خبر 35539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد