زاوه | برگزاری جلسه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در دهستان‌های زاوه

رئیس بهزیستی شهرستان زاوه گفت: جلسه پیشگیری از آسیب های اجتماعی زیر نظر فرمانداری در همه ۴ دهستان‌ این شهرستان برگزار می‌شود.

به گفته‌ی نازنین عجمیان، این تصمیم حاصل جلسه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شهرستان بود که در فرمانداری و با حضور مسؤولان اجرایی برگزار گردید.

وی به عنوان دبیر جلسه، ضمن ارائه گزارش آسیب شناسی  و عملکرد اورژانس اجتماعی در سال گذشته گفت: با توجه به میزان آسیب در شهرستان زاوه و موقعیت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مردم، می بایست با قدرت و  هماهنگی کامل جهت کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی تلاش کنیم.

عجمیان ضمن ابراز خرسندی از تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه گفت: مقرر گردید که این جلسات در سطح دهستان‌ها نیز برگزار گردد که این جلسات از روز یک شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در دهستان ساق آغاز گردید.

وی افزود : از همان روز های ابتدایی افتتاح اورژانس اجتماعی در این شهرستان، علی‌رغم گستردگی و نبود امکانات کافی، نیروهای اورژانس به صورت مداوم به بررسی دلایل بروز آسیب پرداخته و جهت کنترل و کاهش این آسیب‌ها تلاش فراوانی کرده اند.

نازنین عجمیان همچنین برگزاری این جلسه و مصوبات آن را شروع بسیار خوبی برای پیشگیری از آسیب‌ها در سال جدید دانست و ابراز امیدواری کرد در کمترین زمان ممکن شاهد کاهش چشمگیر این معضلات در شهرستان باشیم.

کد خبر 35532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد