مشارکت 47 میلیارد ریالی مردم مازندران در پویش ضیافت همدلی

مردم نیکوکار و نوعدوست استان مازندران در نیمه اول ماه مبارک رمضان بیش از 47 میلیارد ریال در پویش ضیافت همدلی مشارکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ نورالدین علاالدینی، سرپرست معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان مازندران ضمن تشکر و قدردانی از مردم شریف استان جهت مشارکت در این طرح، گفت: طرح پویش ضیافت همدلی درادامه پویش کشوری ایران همدل و در راستای جمع آوری هدایا و نذورات مردمی جهت کمک به نیازمندان، معلولین، ایتام و محرومین تحت پوشش بهزیستی از اول ماه مبارک رمضان در سراسر کشور برگزار شد.

 وی با بیان اینکه اطلاع رسانی و هماهنگی های لازم جهت اجرای مناسب این طرح در استان انجام شده است، افزود:  این طرح از 25 فروردین ماه همزمان با حلول ماه مبارک رمضان آغاز و تا 27 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و مردم نیکوکار و نوعدوست استان تاکنون بیش از 47 میلیارد ریال در این طرح مشارکت داشتند.

 علاالدینی با اعلام اینکه خیران می توانند به صورت نقدی و غیرنقدی کمک های خود را به بهزیستی مازندران جهت کمک به جامعه هدف اهدا کنند، ادامه داد: تاکنون قسمت بیشتر از این مشارکت ها به صورت غیرنقدی و شامل اقلام اساسی سبد غذایی خانوار شامل: گوشت گرم، برنج، مرغ، تخم مرغ، حبوبات و سایر خشکبار می باشد.

 سرپرست معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی مازندران با بیان اینکه این اقلام در کوتاه ترین زمان بین مراکز و مددجویان بهزیستی مازندران توزیع شده است، گفت: تاکنون هفت هزارو چهارصد و بیست و شش بسته اقلام معیشتی، سه هزارو هفتصد و شصت و سه بسته اقلام بهداشتی و دارویی، شصت و نه مورد جهیزیه و پانصد و سی و پنج بسته شامل سایر اقلام در بین جامعه هدف بهزیستی مازندران توزیع گردیده است.

وی با بیان اینکه در فرهنگ، سنت و آموزه های دینی ما بر کمک به همنوعان تاکید فراوانی شده است، افزود: مردم فرهیخته استان مازندران می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب هدایای بهزیستی نزد بانک مرکزی به شماره 4153034541543068 و شماره  شبا780100004153034541543068  IRو یا شماره مشارکت  #۱۴* ایران همدل واریز کنند.

 علاالدینی از آمادگی همه مراکز و موسسات سطح استان جهت دریافت هدایای غیرنقدی خبرداد و افزود: شماره  تلفن:  ۳۳۶۰۹۳۲۳_ ۰۱۱  جهت هماهنگی دریافت کمک های غیرنقدی و اعلام نیت خاص کمک های نقدی هم استانی های عزیز در نظر گرفته شده است که می توانند در صورت نیاز با این شماره تماس حاصل نمایند.

کد خبر 35527

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد