تقدیر بازرس وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی از مدیرکل و پرسنل بهزیستی استان

سجاد سنگسری ضمن تقدیر از کوشش و تلاش های مدیرکل و کارکنان بهزیستی استان از زحمات و ایثارگری های پرسنل مراکز خادم الحسنین و شمیم بهشت نیز با ارسال لوح تقدیری قدردانی کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، سجاد سنگسری بازرس وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی کشور از علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان تقدیر کرد .

تقدیر بازرس وزیر تعاون پیرو بازدید روز یکم فروردین ماه ایشان از مراکز بیماران روان مهدیشهر و خانه کودکان استان در شهرستان سمنان بوده است .

سجاد سنگسری ضمن تقدیر از کوشش و تلاش های مدیرکل و کارکنان بهزیستی استان از زحمات و ایثارگری های پرسنل مراکز خادم الحسنین و شمیم بهشت نیز با ارسال لوح تقدیری قدردانی کردند .

متن لوح تقدیر ارسالی بدین شرح است :

ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم

همکار ارجمند و پرتلاش جناب آقای علیرضا ایزدپور

مدیرکل محترم بهزیستی استان سمنان

دستگیری ار هم نوعان مددجو ، موهبت و نعمتی است که خداوند متعال به بندگان خاص خود هدیه می کند . شکرگزار خالق بی همتا ، هستم که در نوروز امسال ، توفیق بازدید بخش کوچکی از خدمات شما را نصیب من کرد . از کوشش ایثارگرانه و مهرورزی مومنانه شما صمیمانه سپاسگذاری می کنم . تداوم توفیقات شما را ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(ارواحنا فداه) و تحت زعامت مقام معظم رهبری در سال مزین به شعار تولید ، پشتیبانی ها ؛ مناع زدایی ها مسئلت می کنم .

سجاد سنگسری

بازرس وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی

کد خبر 35523

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد